Jos facessa kaverille lähettämääni viestiin ei tule "nähty"-merkintää niin tarkoittaako ettei kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
sitä varmasti ole lukenut vai pystyykö viestin lukemaan jotenkin niin ettei lähettäjälle tule tuota nähty merkintää?
Ihmetyttää kun pari päivää sitten viestin lähetin ja fb näyttää että kaveri ollut kyllä kirjautuneena facessa tuon jälkeen mutta viestiä ei olisi luettu?

Mä saatan lukea meilin kautta. Ja jos olen puhelimen varassa, en yleensä klikkaa yksityisviestejä auki, sillä mun puhelimen käyttöliittymä ei oikein taivu noihin, esim. viestin skrollaminen ei toimi.

Mä saatan lukea meilin kautta. Ja jos olen puhelimen varassa, en yleensä klikkaa yksityisviestejä auki, sillä mun puhelimen käyttöliittymä ei oikein taivu noihin, esim. viestin skrollaminen ei toimi.

Mulle ainakaan ei tule spostiin mitään ilmoitusta saapuneista yksityisviesteistä.
En ole edes tiennyt että voisi tulla viesteistä tieto spostin kautta, johtunee ilmeisesti jostain asetuksista?

itselleni on jäänyt "lukemattomiksi" sellaiset viestit, jotka ovat saapuneet kun itse olen ollut koneella ja kirjautuneena chattiin. Ne ovat ilmestyneet silloin siihen ruutuun ja olen saattanut lukea ne heti - mutta ilmeisesti facebook ei ole merkannut niitä luetuiksi, kun en ole erikseen klikannut niitä auki, itse.

Mulla on joskus tullut nähty-merkintä viesteihin, joita en ole edes lukenut.
Viikon, parin päästä on kiva huomata ignoranneensa täysin jonkun kahvittelupyynnön vaikka fb:n mukaan olenkin sen nähnyt. :(

Yhteistyössä