E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sovitaan niin sit. yleensä kylläkin esim turkkilainen, mokkakkikkeli yms.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taitaapi olla ulkomaalainen, esim pizzanpyörittäjä...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:MIkä on ählämi?
Eli suomalainen pizzanpyörittäjä ei siis voi olla ählämi? Ruotsalainen siis on...ok...kiitos selvennyksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:4 ulkomaalaista löytyi. Jehrry Trönnberg, Susan Cure, ??? ja Thomas Bergström.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:4 ulkomaalaista löytyi. Jehrry Trönnberg, Susan Cure, ??? ja Thomas Bergström.
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:4 ulkomaalaista löytyi. Jehrry Trönnberg, Susan Cure, ??? ja Thomas Bergström.
Samat kun mulla.
Eli uskokaa jo, ihan huuhaa ketjukirje koko juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:4 ulkomaalaista löytyi. Jehrry Trönnberg, Susan Cure, ??? ja Thomas Bergström.
Samat kun mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja ':Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Majuri:4 ulkomaalaista löytyi. Jehrry Trönnberg, Susan Cure, ??? ja Thomas Bergström.
Samat kun mulla.
mulla samat
Alkuperäinen kirjoittaja ....:onko lisää tietoa/ faktaa tästä? Olen kaverin kanssa inttänyt, minä sitä mieltä että on huuhaata, kaverini aivan hädissään... enkä saa häntä uskomaan tähän huuhaahan. Olisko mitään muuta linkkiä kuin tuo voicen....