FEMALILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa toki mun peppua hivellä, se tykkää siitä :-). Kröhöm...mahtuuhan sinne naisen pimppiin kaikenlaista, tuleehan sieltä vauvatkin ulos, eikä se vauvan pää ja hartiatkaan ihan pieniä ole. Ja kyllähän gynekologikin sinne naista tutkiessaan kättään työntelee. Päättele siitä sitten :-). Pusuja annan kyllä ihan joka puolelle miehen kehoa. Eipä ole meiliä minulta.

Moido! No nyt on saapikkaat jalassa, mustat, mokkaiset korkeakorkoiset. Mustat sukat, farkkupuolihame ja avokaulainen paita sekä takki - siinä tämän päivän asu. Vähän mua huvittaa, kun kyselet aina noita mun vaatteitani :-), tulee ihan hölmö olo, kun niitä luettelee täällä netissä...
Kiitos vaan posteistasi, en ole ehtinyt vastaamaan kysymyksiisi, yritän kyllä vastata jossakin vaiheessa. Pusut vastaanotettu thanks ja ekaks vaikka hellä taputus ja sitten vähän topakampi peppukankulle :-). En mä osaa sua ""ottaa"", kyllä se on mies, joka ottaa mut ja mä vikisen...:-) Pusut sullekin!

No tuossa oli jo sitä ottamisen meininkiä...kuulosti kivalle :-). Älä pure kuitenkaan liian lujaa, ettei jää jälkiä...
Hmm...no koska tässä vaan vain virtuaalisesti paneskellaan, niin laske pois vaan, oikeesti en kyllä antais tuntemattoman miehen tehdä mulle yhtään mitään, eikä ainakaan paljaalla :-).