femedan matti mandelin varhaisultra kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja happymum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

happymum

Jäsen
28.04.2013
99
0
6
millä hinnalla olette päässeet??mulle puhelimessa sanoi että n110e ja että normi varhaisraskauden ultrasta kun ei saa kelakorvaus??

varasi mulle ajan jo kun viikkoja 7+0 ja sanoi että kyllä heidän laitteilla jo sillon sykkeen näkee,kokemuksia?

Mä olen käynyt vuosina -09 ja nyt -13. Ekalla kerralla kävin rv 9+6, Kela-korvauksen jälkeen hinnaksi jäi noin 85e. Tälläkin kertaa kävin rv 9+6, otettiin myös papa-koe, mutta sen kun vähensi niin hinnaksi jäi noin 100e. Kela-korvauksen sain viimeksikin. Mulla km-taustaa, joten en tiedä vaikuttaako se korvaukseen.

Ihana lääkäri. :)

pyysitkö ottamaan papan vai miksi sekin otettiin siellä?miksi mä olen siinä käsityksessä ettei sitä mielellään otetan kun on raskaana?
mullakin yksi aiempi keskenmeno takana,siksi on pakko päästä kattelemaan kun olen tälläinen hermoheikko :D

pyysitkö ottamaan papan vai miksi sekin otettiin siellä?miksi mä olen siinä käsityksessä ettei sitä mielellään otetan kun on raskaana?
mullakin yksi aiempi keskenmeno takana,siksi on pakko päästä kattelemaan kun olen tälläinen hermoheikko :D

Oli vähän pakko ottaa, koska mulla oli kohdunsuulla popyyppi. Ei sitä mitenkään rutiinisti siis oteta, mutta tuossa polyypissa oli pieni riski että on pahanlaatuinen tms. :)

Viimeksi muokattu:
Papan ottaminen ei vaikuta millää lailla raskauteen, ihan turvallista on. Ainoa negatiivinen puolen papan otossa on se, että näytteen oton jälkeen saattaa tulla verta, mikä saatta pelästyttää raskauden aikana :)

Yhteistyössä