Femostonin sivuvaikutuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähtisäde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tähtisäde

Vieras
Moikka,

Onko muita Femostonin käyttäjiä? Minä sain kuurin Terolutin tilalle tädin aikaansaamiseksi, kun Terot eivät vaikuttaneet. Lääkehän on varsinaisesti tarkoitettu vaihdevuosien hoitoon. Millaisia sivuvaikutuksia teillä on ollut lääkkeistä? Olen nyt syönyt puolet kuurista (= punaiset tabletit), joista en huomannut sivuvaikutuksia. Tänään otin ensimmäisen keltaisen tabletin ja olen ollut aivan kuoleman väsynyt ja itkuherkkä sekä huonotuulinen tänään. Ovatko lääkkeet syypäinä? Hyvät yöunet on takana ja muutenkin kaikki on ihan ok (lapsettomuus poislukien), joten nämä oireet tulivat yllätyksenä. Olen muutenkin tasainen luonteeltani joten mieheni on ihmeissään myös, kun emäntä tuli "hulluksi".

Moi! oon syöny femostoneja tässä viimesen parin vuoden aikana erinäisiä pätkiä ja muistelen että ne punaset oli ok, mutta täälläkin keltaset saa mut herkälle :headwall: eli emäntä tulee hulluksi :laugh: voihan se olla osa normaaliakin naisen elämää, mutta kun on vuosia ollu kaikki hormonit sekasin, eihän tässä enää tiijä mikä on normaalia... Mulla kyllä femoston helpottaa muuten karmeita "mummotaudin" oireita, eli ihan hyvä lääke sikäli. (tosin 28v lapsesta haaveileva söis mieluummin jotain muuta)

toivottavasti tästä jotain apua :flower:

Yhteistyössä