Fetissejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minkälaisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minkälaisia

Vieras
Minä kiihotun erityisesti sääristä/jaloista varsinkin kun ne ovat mustissa nylon sukissa, jos varpaankynnet on lakattu se on vieläkin kiihottavampi. Jos nainen hyväilee jaloillaan penistä/palleja se on todella kiihottavaa mutta harva nainen haluaa sitä tehdä. Nainen kun laittaa jalkapohjat vastakkain ja liukuvoidetta niiden väliin niin siinä on taas yksi lisä seksiin. Toinen asia mikä saa minut kiihottumaan on sairaanhoitajan asu en tiedä mikä siinä on, ehkä mukava kokemus armeija ajoilta. Kertokaa minkälaisia fetissejä teillä olisi mukava saada myös naisilta vastauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja minkälaisia;6146204:
Minä kiihotun erityisesti sääristä/jaloista varsinkin kun ne ovat mustissa nylon sukissa, jos varpaankynnet on lakattu se on vieläkin kiihottavampi. Jos nainen hyväilee jaloillaan penistä/palleja se on todella kiihottavaa mutta harva nainen haluaa sitä tehdä. Nainen kun laittaa jalkapohjat vastakkain ja liukuvoidetta niiden väliin niin siinä on taas yksi lisä seksiin. Toinen asia mikä saa minut kiihottumaan on sairaanhoitajan asu en tiedä mikä siinä on, ehkä mukava kokemus armeija ajoilta. Kertokaa minkälaisia fetissejä teillä olisi mukava saada myös naisilta vastauksia.

Tykkään olla verkkosukissa jakorseteissa ja nuori poika nuolee ninua varsikin kun halun haaroista nuolemista. Onneksi tässä iässä olen löytänyt pojan joka tyydytttää minun halut vaikka olenkin 50V JA poika on melkein sakkolihaa. Poika tykkää käydä kylässä vaikka annan sille paljaalle pyllylle piiskaa välillä. On kiihottavaa katsella kun poika runkkaa kunnolla edessäni isoa kaluaan ja saa spermat lentämään. Ei tässä iässä toivo kun kävis vaikka joka päivä nuolemassa ja tunti tolkulla antamassa isoa ja kovaa. SE on saanut mun fetismit ja välillä pervotkin halut heräämään kun jaksaa tehdä pitkään ja välillä kovaa että saa kunnolla orgasmin niin ettei vöi välillä rakkoaan pidätellä, ei poikaa häiritse vaikka onkin välillä märkänä. Kokeilkaa nuorta ja oppivaista. Onko kokemuksia?

Yhteistyössä