First sign

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enpä kehtaa mustana tällaista kysellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enpä kehtaa mustana tällaista kysellä

Vieras
Ostin tämän merkkisen raskaustestin kun ei ole menkkoja näkynyt pian 1,5kk:n. Tietysti synnytyksen jälkeen voivat olla kierrot mitä sattuu mutta kun ei ehkäisyä ole käytetty niin raskauden mahdollisuuskin on :) Testiin piirtyi 3-4 min jälkeen se kontrolliviiva eikä siinä näkynyt muita viivoja joten laitoin pakettiin ja pistin hyllyyn. Muutaman tunnin päästä ajattelin nakata paketin roskiin j vilkaisin sitä kasettia ja kuinka ollakaan siinä oli kaksi nättiä viivaa. Eli ei ole tietoa tuliko tuo toinen viiva sen 10 min sisään jolloin sen voisi positiivikseksi tulkita vai tuliko vasta tämän jälkeen. Tiedän ettei näitä pitäisi tulkita millään lailla mutta kysynpä nyt kuitenkin että onko kenelläkään kokemusta ko testistä ja löytyykö samantyyppisiä kokemuksia eli voiko tulla viivaa vaikka ei raskaana olekaan? Kyseessä oli se herkkä kasetti testi

mulla tuli ensin nega, pissa ei jotenkin mennyt kunnolla molempien ikkunoiden ohi ja näytti selvää negaa, sitten tajusin sen ja lisäsin pissaa ja nyt kulki uudelleen siitä ja ei mitään muutosta, katsoin 5-10 min päästä ja oli vahva kontrolliviiva ja hennon hento toinen viiva.
plussa oli.

Alkuperäinen kirjoittaja nolo kysymys:
no tee uusi. sillä se selviää. ei täällä voi kukaan varmaksi sanoa oletko vai etkö?

Enhän minä tuota halunnut tietääkään vaan sen onko kyseisen raskaustestin ominaisuuksissa mahdollisia haamuja/vääriä positiivisia. Vaikka täällä kaikelaista tiedetään niin enpä täältä kyselisi olenko raskaana vai en :D Joissakin testeissä kun tunnetusti on ns tyyppivikoja jolloin antavat herkästi vääriä positiivia ja sitten niitä joihin ei positiivisia vastauksia tule jos ei todellakin ole positiivinen. Ja kyllähän minä testaankin uudestaan kunhan ehdin :)

Ap, onnea uuelle testaukselle ja älä välitä vaikka joku vierailija/harmaa välillä vähän töksäyttäiskin. Asiallinen kysymys, harmi kun en osaa antaa asiallista vastausta :D

Yhteistyössä