Ostin Walkstar III -malliset tänään ja pohja ja tuntu on muuten mukava, mutta se päälle oleva "remmi" tuntuu koko ajan kävellessä eli kun jalkaa taittaa. On sellaista häiritsevää tuntua, ei tule sellaista syvää hankaumaa vaan se "hankaus" tai paine ikäänkuin levittäytyy tähän jalkapöydän päälle. Onko tämä vaan jotain kenkien alkukankeutta vai ovatko sitten koko ajan tuollaiset vai onko jalkani jotenkin liian rintavat? : / Crocsin varvassaandaleissa ei ole ikinä ollut tällaista ongelmaa, vaikka olen vuosia niillä kävellyt ja parhaimmillaan useamman kymmenen kilometriä päivässä. kaupassa kyllä kokeilin kenkiä, muttei silloin astellessa tuota tuntunut. Harmittaa jos meni nyt sitten yli 70 euron kengät ihan hukkaan. En nimittäin pitkiä matkoja pysty noilla kävelemään jos tuo ei lopu...
Minulla on siis tämä malli:
ja ongelma on tuo kantapäästä katsottuna lähin reuna eli sen reunan jälkeen tuntuu se omituinen paine/kipu koko jalkapöydässä..
Minulla on siis tämä malli:
ja ongelma on tuo kantapäästä katsottuna lähin reuna eli sen reunan jälkeen tuntuu se omituinen paine/kipu koko jalkapöydässä..