M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin kysäsen että miten se eroaa onnelasta? =)
Alkuperäinen kirjoittaja mantariini:ok.kiitos sulle.kyllä taijetaan mennä onnelaan.siellä ei ainakaan tarvi jonottaa tupakalle ja lauantaina siellä ei oo onneks hirveesti teinejäkään...aattelin sulta kysyä kun tiedät varmasti parhaiten..ite oon kuullu kyllä tosi paljon negaatiivista tuosta cabereesta..
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin kysäsen että miten se eroaa onnelasta? =)
no onnelassa on lisänä suomipop ja rokkipuoli. rokkipuolella voi polttaa röökiä. henkilökunta minulle tutumpaa ja he tekevät menon erittäin viihtyisäksi ja illan kivaksionnelassa ikärajat näkyvät toisinaan. juuri 18veet ei osaa aina käyttäytyä ihan maltillisesti (tosin poikkeuksia löytyy vanhemmissakin)
monessa onnelassa käynyt mutta oulun onnela on se ykkösjuttu. ei muissa onneloissa ole samaa fiilistä ja menoa kuin oulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja mantariini:ok.kiitos sulle.kyllä taijetaan mennä onnelaan.siellä ei ainakaan tarvi jonottaa tupakalle ja lauantaina siellä ei oo onneks hirveesti teinejäkään...aattelin sulta kysyä kun tiedät varmasti parhaiten..ite oon kuullu kyllä tosi paljon negaatiivista tuosta cabereesta..
ole hyvätoivottavasti teillä tulee hauska ilta!
Alkuperäinen kirjoittaja mantariini:me yritetään pitkästä aikaa kun pääsee ni pitää hauskaa ihan kunnolla..