Fjonga oletko huomannut? Olet näemmä saanut haastajan? :D

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Kiinnitin tuossa yhdessä ketjussa huomiota uuteen nikkiin anal-girl.. Avasin sitten profiiliin ja mitäs sieltä löytyikään.. Fjongan profiilin kuvatus on vielä aika kesy tuon rinnalla.. :whistle:

Ketju: http://keskustelu.kaksplus.fi/m7714630
Profiili: http://www.aijaa.com/v.php?i=674273.jpg

En nyt laittanut tähän suoraan tuota kuvaa ettei herkimmät järkyty ja mulle mene suuttumaan.. :whistle: ;)

:D

Sielä se reva näköjään edelleen mollottaa profiilissa.. :laugh: :x
No josko anal-girl haluaa näyttää meille parhaimmat puolensa? :whistle:

Jotenkin olen kyllä yllättynyt että fjongan sinänsä harmittomasta kuvasta oli ihan mahdoton haloo mutta loppujen lopuksi tuohon on suhtauduttu yllättävän lunkisti.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:

Jotenkin olen kyllä yllättynyt että fjongan sinänsä harmittomasta kuvasta oli ihan mahdoton haloo mutta loppujen lopuksi tuohon on suhtauduttu yllättävän lunkisti.. :whistle:

Niinpä. Siinä nyt oli kuitenkin "pahimmat" jutut peitettynä isolla tekstilaatikolla. Mutta johtuisko kohu nyt siitä, että fjonga on palstalaisille tuttu ja jonkunlaisia tunteita herättävä, kun taas tämä uus on ihan uus ja vielä aika neutraali.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:

Niinpä. Siinä nyt oli kuitenkin "pahimmat" jutut peitettynä isolla tekstilaatikolla. Mutta johtuisko kohu nyt siitä, että fjonga on palstalaisille tuttu ja jonkunlaisia tunteita herättävä, kun taas tämä uus on ihan uus ja vielä aika neutraali.

Totta varmaan tuokin. Toisaalta fjongan kuvahan vielä kerkesi olemaan tosi kauan ennen kuin siitä äläkkä nousi. Musta fjonga kuva oli/on just hauska! :D

terv: NuoriAikuinen nikin päivittäneenä.

Yhteistyössä