Fjonga, sun tekos ovat Jumalalle kauhistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskismie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskismie

Vieras
Ja sääliksi käy joteskin lapsiasi:(
Olet liikaa seksin orja , etkä tunne rajojasi.
Jotenkin tuli vain olo, että olet Jumalan silmissä kauhistus.
Parannuksen paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja uskismie:
Ja sääliksi käy joteskin lapsiasi:(
Olet liikaa seksin orja , etkä tunne rajojasi.
Jotenkin tuli vain olo, että olet Jumalan silmissä kauhistus.
Parannuksen paikka.

Ton muijan pitää vaan "kohahduttaa" ihmisiä ja kaikki jotka ei hyväksy sen typeryyksiä,ovat ahdasmielisiä;Mutta joo samaa mieltä sun kans,et lapset säälittää ja koko tyyppi!On niin huomionhakunen kokoajan ja ei todellakaan olis varaa arvostella muita!

tajuaakohan ap, että on mun mielestä uskonsa kanssa yhtä huono ihminen kun syytöksen kohde itsensä mielestä. en nyt tässä puolustele ketään , en vaan pidä uskovaisista :xmas:

ei hele nyt reps!!!! seksin orja ja jumalan silmissä kauhistus :laugh: niin mitenhän niitä lapsia sitten tehdään, hiljaa pimeessä peiton alla? eiköhän jumala, jos nyt semmoista edes on, niin ole luonut seksin ihan ihmisille nautinnoksikin, eikä pelkästään lisääntymistarkoitukseen??

Mulla oli työkavei joka selitti mulle uskonasioista ihan liiankin kanssa. Minä olin syntinen ja joudun helvettiin soopaa tuli tuutista ihan liukuhihnalta.
Mikä teitä uskovaisia vaivaa että teidän pitää tulla kertomaan meille ei uskovaisille aina miten meille käy?! Eihän mekään paasata teille miten teille käy. Eikö se nyt mene jakeluun että teidän usko on teidän asia meidän usko meidän asia, miksi sit pitää arvostella? Enhän minäkään tule kailottamaan että toi on uskovainen.....

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
ei hele nyt reps!!!! seksin orja ja jumalan silmissä kauhistus :laugh: niin mitenhän niitä lapsia sitten tehdään, hiljaa pimeessä peiton alla? eiköhän jumala, jos nyt semmoista edes on, niin ole luonut seksin ihan ihmisille nautinnoksikin, eikä pelkästään lisääntymistarkoitukseen??

Ei tartte olla peittoa päällä:).
Eikkarit ei toki tätä ymmärrä, mutta toivotaan, että löydätte Jumalan.

Aika käsittämätöntä, taas kerran. Aika paljon muita parempi (mielestään...) pitää ihmisen olla, että on vara tulla arvostelemaan muita ja neuvomaan, miten pitää elää. =) Juu ja ei ollenkaan pahalla, eikä varsinkaan hyvällä. =) :whistle:

Yhteistyössä