🇺🇲 Amerikan Mogadishu vs Suomen Mogadishu 🇫🇮

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Jocka Träskbäck
Jocka
·
Follow
Kun Helsingin Sanomat nimittää aluetta "Amerikan Mogadishuksi" kutsutaan sitä journalismiksi. Kun hiihtäjä nimittää aluetta "Suomen Mogadishuksi" kutsutaan hänet pyytämään julkisesti anteeksi. Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin."

Joo ei meidän pidä pyytää mitään tuommosta anteeksi. Eihän me edes haluttu somaleita tänne! Kukaan ei kutsunut eikä luvannut taloaankaan.
Miksi persut aina takertuvat maahanmuuttokiistoihin?
Huono käytös on huonoa käytöstä. Hiihtoliitolla ja kaikila muillakin lajeilla on tarkka ohjeistus miten käyttäydytään mediassa. Mokat korjataan ja pyydetään anteeksi.
Ehkä joku päivä samanlainen ihme koetaan myös tällä palstalla.
Minä en anteeksipyyntöjänne kaipaa. Teen pahimmista törkyviesteistänne ylläpidolle raportit.

Huono käytös on huonoa käytöstä. Hiihtoliitolla ja kaikila muillakin lajeilla on tarkka ohjeistus miten käyttäydytään mediassa. Mokat korjataan ja pyydetään anteeksi.
Minä en anteeksipyyntöjänne kaipaa. Teen pahimmista törkyviesteistänne ylläpidolle raportit.
Mitä luulet korjaako HS mokansa ja pyytää anteeksi?

Senkun teet raportteja suvakko!

Yhteistyössä