Flagyl-emätinpuikot+menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kävin perjantaina lääkärissä kun mulla oli normaalia enemmän valkovuotoa,ja ilmeiseti mulla on ainakin hiivatulehdus,ja ehkä joku emätintulehduskin.Vastauksen saan vasta huomenna.No,mulle määrättiin flagyl 400 suun kautta,ja lisäksi emätinpuikot.Sielläkin sitten kysyin,että mitäs kun mulla pitäis alkaa menkat ensi viikolla,lopetanko puikkojen käytön siksi aikaa,ja lääkäri sanoi,että ehkä niitä voi olla hankala käyttää menkkojen aikana,joten kuuria voisi jatkaa niiden jälkeen.Mä nyt aloin miettiin,että olisko sittenkin järkevämpää jatkaa koko kuuri ilman keskeytystä?Suun kautta otettava jatkuisi tietenkin jokatapauksessa.
Mulla ei yleensä mitenkään kauheen runsaat menkat ole.Mitenkä olette toimineet?

Et mainninnut mistä lääkärin määräämistä emätinpuikoista oli kysymys? Yleensä kuukautisten tehtävä on "siivota" kohdun vanha limakalvo pois eli voisi ajatella, että onko tarkoituksenmukaista tuolloin puikkoja käyttää. Runsaimpien vuotopäivien aikana en puikkoja laittaisi, vaan jatkaisin hoitoa kun tilanne on ns normalisoitunut. Flagylkuuri ilman muuta loppuun.
Voithan kysyä asiasta soittaessasi tuloksista jos asia kovasti vaivaa sinua.

Et mainninnut mistä lääkärin määräämistä emätinpuikoista oli kysymys? Yleensä kuukautisten tehtävä on "siivota" kohdun vanha limakalvo pois eli voisi ajatella, että onko tarkoituksenmukaista tuolloin puikkoja käyttää. Runsaimpien vuotopäivien aikana en puikkoja laittaisi, vaan jatkaisin hoitoa kun tilanne on ns normalisoitunut. Flagylkuuri ilman muuta loppuun.
Voithan kysyä asiasta soittaessasi tuloksista jos asia kovasti vaivaa sinua.

Huomasin juuri, että olit saanut Flagyliä myös emätinpuikkoina. Silti toimisin vastaavasti, koska hoidon jatkaminen kuukautisten jälkeen vain tukee toipumistasi.

Viimeksi muokattu:
Huomasin juuri, että olit saanut Flagyliä myös emätinpuikkoina. Silti toimisin vastaavasti, koska hoidon jatkaminen kuukautisten jälkeen vain tukee toipumistasi.
Ja vielä... Lääkäri on määrännyt sinulle ns rinnakkaishoidon (kaikkein tehokkain trikomonas vaginiitin hoitoon) ja kun kyseessä on antibioottinen lääke, niin mietin kuitenkin, että onko järkevää keskeyttää puikkohoitoa koska antibiootin teho on parhaimmillaan, kun sitä on koko ajan tasaisesti elimistössäsi. Siispä sinuna kysyisin huomenna. Toipumisia.

Viimeksi muokattu: