Flirttaileeko varattu mies mulle? Mitä ihmettä ? Näkemyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaillen

Vieras
Itse olen sinkku.

Mun poika pelaa jalkapalloa ja heillä on pari kertaa viikossa harkat. Vien ja haen pojan yleensä harkkoihin. Mä olen aina ollut luonteeltani sellainen hymyilevä ja helposti tervehdin ihmisiä hymyllä.
Pojan pelikaverin isä on yleensä samaan aikaan hallilla kun minä. Hän on usein hymyillyt minulle ja olen sen ajatellut olevan ihan vain tervehdys, koska itsekin harrastan hymyilemällä moikkausta. Olen siis hymyillyt takaisin.

Nyt tuo mies on sitten muutamana kertana moikkaillut muuallakin tosi tuttavallisesti ja katsonut mua jotenkin "flirtisti".

Nyt on parina viime kertana tehnyt ns. tikusta asiaa ja jutellut mun kanssa. Tähän asti en edes tajunnut mitään sen kummempaa. Jotenkin ajattelin kaiken tuon kuuluvan vain hänen luonteenpiirteisiinsä.

No viimeksi satoi aika kovaa ja kun avasin hallin oven ja ólin menossa siis ulos. Sanoin että jopas täällä sataa, niin tuo mies sanoi mulle hymyillen "kaunis nainen näyttää hyvältä kaatosateessakin" ja hymyili perään.

Mä sitten luulin, että mies on varmaankin sinkku. Mies on ehkä noin 36-42v ? Ihan hyvännäköinen ja hyvin pukeutuva ja ajttelin, että miksei. Ihmettelin toki hänen mahdollista kiinnostusta minuun, koska olen 25v ja täytän loppuvuodesta 26v. Eli oletin olevani liian nuori hänelle, kun näytänkin ehkä nuoremmalta vielä.

No flirttailin sitten takaisin. Viimeksi kyseli missäpäin asun ja asunko kahdestaan pojan kanssa yms..

Nyt on esim. muutaman kerran sillai söpösti tönäissyt mua hallilla ja viime viikonloppuna ihan kuiskuttelu suoraan korvaan ja nuuhki hiuksiani.

No mä tottakai ihastuin sitten mieheen..

Eipä siinä sitten mitään... Tänään sitten iltalenkillä kävelin ystävän kanssa heidän talon ohitse ja joku nainen huuteli ovelta poikaa sisään ja "äitillä on sulle asiaa"....

Siis mitä?! Onko nyt selvä merkki, että mies on varattu? Vai lasten äiti vain hoitamassa lapsia siellä? Ero menossa?

Ihan itku tuli, kun olin niin ihastunut ja kaikki tuntui niin ihanan jännälle :(

ja nuo hiusten nuuhkimes jne on tottakai tapahtunut siellä hallin ulkopuolella, ettei kukaan ole nähnyt varmaankaan..
Jos mies tosiaan on varattu, en sekaannu perheelliseen mieheen..

Miksi tällä palstalla niin usein 25-30 vuotiaat naiset pohtivat ovatko "liian nuoria" 35-45-vuotiaalle miehelle? Ei kukaan, siis KUKAAN normaali heteromies pidä tuollaista ikäeroa minään ongelmana vaikka muuta väittäisi, päinvastoin kunhan nainen muuten on normaalilla tavalla fiksu tai muuten henkisiltä ominaisuuksiltaan vastaa miehen toiveita.

[QUOTE="mies";28422327]Miksi tällä palstalla niin usein 25-30 vuotiaat naiset pohtivat ovatko "liian nuoria" 35-45-vuotiaalle miehelle? Ei kukaan, siis KUKAAN normaali heteromies pidä tuollaista ikäeroa minään ongelmana vaikka muuta väittäisi, päinvastoin kunhan nainen muuten on normaalilla tavalla fiksu tai muuten henkisiltä ominaisuuksiltaan vastaa miehen toiveita.[/QUOTE]

No mä kyllä äkkiseltään pidän. Olen 39v ja tottakai tapauskohtaisesti, mutta kyllä esim. 26-vuotias olisi liian nuori.

[QUOTE="mies";28422327]Miksi tällä palstalla niin usein 25-30 vuotiaat naiset pohtivat ovatko "liian nuoria" 35-45-vuotiaalle miehelle? Ei kukaan, siis KUKAAN normaali heteromies pidä tuollaista ikäeroa minään ongelmana vaikka muuta väittäisi, päinvastoin kunhan nainen muuten on normaalilla tavalla fiksu tai muuten henkisiltä ominaisuuksiltaan vastaa miehen toiveita.[/QUOTE]

Mä olen 36v ja en mä nyt ihan heti 10v nuorempaa itselläni näe kumppanina. 4-5v nuoremman ehkä. Mutta tottakai myös sanon, että tapauskohtaisesti.

AP: se mies voi olla varattu, tai vapaa. Helposti sä sen selvität varmasti halutessasi. Ihan selvää flirttiähän tuo on.

Koska nää naiset ei itse tajua sitä, etteivät ole enäö mitään "teinejä" vaan jo ihan aikuisia naisia. Pitävät itseään nuorempina kuin ovat.

Ja tyypilliseen naisten tapaan asioita taas pähkäillään oikein internetpalstan voimin ja spekuloidaan ja arvuutellaan sen sijaan että AP MENISI REILUSTI KYSYMÄÄN mieheltä että mikä on homman nimi ja pelin henki.

Mutta ei, sellainen on naisille AIVAN mahdotonta. Sen sijaan mieluummin käytetään hirvittävästi energiaa ja aikaa pähkäilyyn, pohdiskeluun, tulkintoihin, arvailuihin, fiilistelyihin ja yhdessä vielä muiden saman sukupuolen edustajien kanssa. Käsittämätöntä. Ei voi ymmärtää.

[QUOTE="Ccc";28422350]Kyllä mä naisille flirttailen vaikka varattu olenkin. En sitä kuitenkaan pidemmälle vie.[/QUOTE]

Kuiskuttelet korvaan lasten harrastuksissa ja nuuhkit hiuksia?

[QUOTE="Vieras";28422353]Koska nää naiset ei itse tajua sitä, etteivät ole enäö mitään "teinejä" vaan jo ihan aikuisia naisia. Pitävät itseään nuorempina kuin ovat.[/QUOTE]

No kyllä 25-29v on vielä NUORI. En mä esim. 26-vuotiaana olisi voinut kuvitellakaan seurustelevani nelikymppisen kanssa.
Nyt nelikymppisenä nuo alle kolmekymppiset ovat ihan tyttöjä.

Meillä ikäeroa 6v. Minä syntynyt -87 ja mies -81. Hyvin meillä homma pelaa. Tiedä sitten olenko minä ikäistäni aikuisempi vai mieheni nuorekkaampi tai sitten molemmat vähän molempia. :)
Kuitenkin kaiken kaikkiaan ollaan onnellisia ja hyvin synkkaa.
Lapsiakin jo kaksi.

No selvää flirttiä tuo on ja mies on mennyt liian pitkälle, jos on varattu.

Mee sinne niille kotiin ja sano, että kun nuuhki sua niin ihanasti siellä hallilla, niin haluat jatkaa siitä mihin jäitte? ;)

[QUOTE="Vieras";28422387]Meillä ikäeroa 6v. Minä syntynyt -87 ja mies -81. Hyvin meillä homma pelaa. Tiedä sitten olenko minä ikäistäni aikuisempi vai mieheni nuorekkaampi tai sitten molemmat vähän molempia. :)
Lapsiakin jo kaksi.[/QUOTE

6v nyt on vähän eri asia, kuin 13-17v esim.

[QUOTE="Laura";28422379]Mitä vaan kai voi tehdä, mutta "saako" tehdä? Hymyily ja tuollainen pikkuflirtti on ok, mutta kyllä mun mielestä tuollainen nuuhkiminen ja lähelle meneminen yms ylittää jo rajan varatulta.[/QUOTE]

No sehän on ihan kiinni parisuhteen osapuolista mitä ovat mieltä. On yksinkertaisesti pettäjiä, jotka tuhtaa kumppanin seläntakana sopimattomia. Sitten on kulissiliittoja jossa molemmilla on säätöä toisaalla. Ja kylläpä niitä avoimia suhteitakin on ja esim. parinvaihtoa. Toiset ei oo moksiskaan suoremmastakaan flirtistä - toiset taas on eroamassa jo siitä kun kumppanin silmät osuu vahingossa vastakkaisen sukupuolen edustajaan alepan kassajonossa.

[QUOTE="Vieras";28422387]Meillä ikäeroa 6v. Minä syntynyt -87 ja mies -81. Hyvin meillä homma pelaa. Tiedä sitten olenko minä ikäistäni aikuisempi vai mieheni nuorekkaampi tai sitten molemmat vähän molempia. :)
Lapsiakin jo kaksi.[/QUOTE

6v nyt on vähän eri asia, kuin 13-17v esim.

Kyllä, mutta kai sillä ihmistyypilläkin on jotain vaikutusta asiaan. Ei ikä kerro aina kaikkea. Ihmisen fyysinen ikä voi olla vaikkapa 20v ja henkinen 10v enemmän. Esim.

No tiedän, että netissä puiminen on sinänsä turhaa. Toisaalta se helpottaa, kun asian saa johonkin purkaa. Tämän asian puran mieluiten anonyyminä.

Silloin kun tämä mies "nuuhki" hiuksiani, olisi varmaan pussannutkin, jos mä en olisi ollut jotenkin hämmentynyt ja vähän laskenut päätä alaspäin. Tuo tilanne siis kesti oikeasti ehkäpä minuutin, eli ei ollut mikään nopea juttu.

Selvää on, että se mies on flirttaillut ja osoittanut kiinnostusta sua kohtaan.
Saisit varmasi hänet yökylään halutessasi koska vaan.

Epäselvää nyt vai on, mikä miehen parisuhdestatus on ja mitä on OIKEASTI susta haluaa.

Ymmärrän, ettei ole helppo mennä tuossa tilanteessa ihan suoraan kysymään. Voithan sä vähän haistella ilmaa. Ensi kerralla kun näette, kysy sinä, asuuko hän yksin.

En vaan saa häntä pois mielestäni millään :( Uskon (uskottelen) että lasten äiti oli siellä vain lapsia hoitamassa tms...

Toisaalta vaikka heillä olisikin ero vireillä, niin en halua miksikään laastariksi tai halua tapailla miestä, joka yhä nukkuu ex-vaimonsa kanssa samassa sängyssä.

Yhteistyössä