Flirttailua vai mitä, naiset APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja junttiasseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

junttiasseri

Vieras
Vaimon sisko oli käymässä. Oikein ihana ihminen josta olen aina tykännyt. Nyt kävi niin parikin kertaa että sisko ryntäsi pukuhuoneeseen kun tiesi minun olevan siellä ilman vaatteita suihkusta tulossa, tokaisi "onnistuipas" ja nauroi makeasti päälle.

Myönnän kyllä että tapaan kuljeksia talossa ilman paitaa siskon paikallaollessa. Kropassani ei ole muuten ole häpeämistä, vaan terve elämä, punttisali ja urheiluharrastus kyllä näkyvät. Olenko provosoinut? Onko tämä siskolle hauska leikki?

Kannattaako leikkiä jatkaa? Haluan kyllä olla siskon kaveri koska on niin kiltti ja mukava ihmisenä.

Sisko on naimisissa mutta (vaimoltani kuultuna) valittaa miehensä olevan itsekäs macho, jota ei puolison asiat paljon kiinnosta. Naisparka saa yksin pyörittää kotia ja vaipparallia. Sisko vaikuttaa ylimalkaan tyytymättömältä elämäänsä.

Haluaako seikkailua minun avullani? En halua ruveta omaa parisuhdettani pilaamaan. Voisinko auttaa siskoa jotenkin muuten kun mieli tekisi (siis auttaa)? Voiko tämmöistä asiaa kysyä suoraan? En halua pilata suhdettani siskoonkaan.

Onko tämmöisiä vaimon siskonmiehen kaltaisia k..ipäitä paljonkin?

Asiallisia mielipiteitä kiitos. Ja kiitos jo että jaksoit lukea tämän!

Yritä ensin hienovaraisella käytöksellä ilmaista vaimon siskolle, että käyttäytyisi kunnolla. Älä millään tavoin rohkaise. Jos silti meinaa päälle käydä, kannattaa sitten kysyä suoraan, mikä vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja junttiasseri:
Vaimon sisko oli käymässä. Oikein ihana ihminen josta olen aina tykännyt. Nyt kävi niin parikin kertaa että sisko ryntäsi pukuhuoneeseen kun tiesi minun olevan siellä ilman vaatteita suihkusta tulossa, tokaisi "onnistuipas" ja nauroi makeasti päälle.

Myönnän kyllä että tapaan kuljeksia talossa ilman paitaa siskon paikallaollessa. Kropassani ei ole muuten ole häpeämistä, vaan terve elämä, punttisali ja urheiluharrastus kyllä näkyvät. Olenko provosoinut? Onko tämä siskolle hauska leikki?

Kannattaako leikkiä jatkaa? Haluan kyllä olla siskon kaveri koska on niin kiltti ja mukava ihmisenä.

Sisko on naimisissa mutta (vaimoltani kuultuna) valittaa miehensä olevan itsekäs macho, jota ei puolison asiat paljon kiinnosta. Naisparka saa yksin pyörittää kotia ja vaipparallia. Sisko vaikuttaa ylimalkaan tyytymättömältä elämäänsä.

Haluaako seikkailua minun avullani? En halua ruveta omaa parisuhdettani pilaamaan. Voisinko auttaa siskoa jotenkin muuten kun mieli tekisi (siis auttaa)? Voiko tämmöistä asiaa kysyä suoraan? En halua pilata suhdettani siskoonkaan.

Onko tämmöisiä vaimon siskonmiehen kaltaisia k..ipäitä paljonkin?

Asiallisia mielipiteitä kiitos. Ja kiitos jo että jaksoit lukea tämän!

Jos tarkoitat rehellisesti ettet halua pilata omaa parisuhdettasi, etkä myöskään rikkoa hienoa kaveruuttasi vaimon siskoon..ihmettelen miksi yleensäottaen kyselet ???
Kyllä sinulla taitaa olla joutavat mielessä, varo !!!

Sinuna olisin erittäin varovainen! Jo pelkkä sanallinen puuttuminen vaimon siskon asioihin saattaa aiheuttaa jonkin sortin kitkaa omassa parihuhteessasi...Mutta jos jotain seksuaalista juttua on virikkeillä...se olisi jo aika pommi.Sinuna olisin todella TODELLA varovainen jos nimittäin tahdot suhteesi pysyvän ehjänä! Parasta pysyä erillään sisarusten asioista.

Entä jos vaimosi ja hänen siskonsa ovat lyöneet vetoa siitä, mitä tapahtuu, kun sisko käyttäytyy kuvaamallasi tavalla? Jos tämä on sisarusten testi sinulle?!

Kannattaako leikkiä jatkaa? Haluan kyllä olla siskon kaveri koska on niin kiltti ja mukava ihmisenä"

ja nyt sulla alkaa lentää seksi-fantasioita vaimosi siskosta, ja nyt haluat tietää olisikohan mukava sängyssä, ihmisenä?

Yhteistyössä