Flirttasko mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jane

Vieras
mies kävi ostamas meidän lemmikille sopivaa hyttyskarkoitetta eräästä asiantuntevasta liikkeestä, sillävälin kun itse asioin viereisessä marketissa.

no autoon tullessa mieheni hehkutti ostostaan ja sanoi kuinka oli myyjättäreltä kysynyt/tarkentanut että "etkös itsellesi tuotetta ole kokeillut" kun myyjä oli kertonut ettei ole tullut kokeiltua että toimiiko tuote mutta kehuttu on kovasti.

jotenkin mulla jäi tuosta siis outo fiilis jota ei ennen ole ollut...turhaanko?

ja vieläpä kun mieheni oli käynyt samalla ostamassa kalliudestaan huolimatta tuoreita mansikoita erään tori-kojun tytöltä, koska "ne olivat näyttäneet niin hyviltä".

Alkuperäinen kirjoittaja jane ap:
en mä muuten kysyis mut kun mieheni ei ole antanut koskeakaan mun itseensä pariin vuoteen :(

teil on ihana suhde. nainen epäilee että mansikan ostossakin on jotain hämärää, koska eihän nyt mansikat voi hyvältä oikeesti näyttää ja mies pihtaa minkä kerkee.

Jätä se sika!

Joo kyllä se miehes kävi mansikoita ostamassa. Eka yritti maksaa ne luonnossa, mutta sanoin etten kerkeä nytten. Ensi viikolle sovittiin treffit, pitää kuulemma ottaa mansikoitakin mukaan. <3 Ajattelin viedä myös mustikoita extrana.

Todennäköisesti siellä on kipinää lyöty ja miehes on siksi iloinen, mutta nou hätä, ei noi jutut juuri koskaan johda mihinkään.. Enemmän olen huolissani sinusta, jos noin pientä flirttiä jäät vatvomaan.. ja monet myyjät flirttailee asiakkaille ihan vain sen takia että on oikeesti niin tylsää.. ei siihen kummoosta miestä tartte, ole huoleti. miehesi oli ehkä imarreltu jos sai naismyyjän nauramaan, kyllä se paatuneessa miehessä jonka elämässä ei tapahdu yhtään mitään, jota ei muuten naiset huomaa. tuntuu todella mukavalta jos joltain saa huomiota. ei tuos varsinaisesta flirtistä oo kyse vaan siitä että kaksi kyllästynyttä ihmistä törmää. nou hätä

en mä muuten kysyis mut kun mieheni ei ole antanut koskeakaan mun itseensä pariin vuoteen :(

ja miten meinaä liitosi on hyvä tai siis mihin tarviit miestäsi..ymmärrät kai ettei toi ole normaalia parisuhdeta ja et on väärin et sit suutut flirtistä koska mies on seksuaalinen yksilö ja tollainen on lähinnä "eläinrääkkäystä" mene juttelemaan lekurille yms ja selvitä miten sun halut saisi takaisin. lapsen teko ei vie haluja vika on otenkin sussa tai teidän parisuhteessa

ei ku siis mies ei ole sori haukuin väärää puuta...itse en jaksaisi tollaisessa suhteessa ja kyl melko varmaan miehelläsi on toinen taisit fysiologinen vaiva. selvitä asia ei tod.normaalia ja homma kusee et ole todella neuroottinen vaan ole enemmän. aika varma olen et sillä on suhde mut ei halua erota susta

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

ja miten meinaä liitosi on hyvä tai siis mihin tarviit miestäsi..ymmärrät kai ettei toi ole normaalia parisuhdeta ja et on väärin et sit suutut flirtistä koska mies on seksuaalinen yksilö ja tollainen on lähinnä "eläinrääkkäystä" mene juttelemaan lekurille yms ja selvitä miten sun halut saisi takaisin. lapsen teko ei vie haluja vika on otenkin sussa tai teidän parisuhteessa

Taisit ymmärtää väärinpäin!

siis mulla on halut olleet aina tallella mut miehellä ei ilmeisesti kun ei ole antanut koskea itseensä, eikä hän ole koskenut muhunkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Taisit ymmärtää väärinpäin!

siis mulla on halut olleet aina tallella mut miehellä ei ilmeisesti kun ei ole antanut koskea itseensä, eikä hän ole koskenut muhunkaan.
juu siis sori tosiaan ymmärsin väärin:)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ei ku siis mies ei ole sori haukuin väärää puuta...itse en jaksaisi tollaisessa suhteessa ja kyl melko varmaan miehelläsi on toinen taisit fysiologinen vaiva. selvitä asia ei tod.normaalia ja homma kusee et ole todella neuroottinen vaan ole enemmän. aika varma olen et sillä on suhde mut ei halua erota susta

...no uhkailee itsemu**al jos en jaksa olla hänen kanssaan! joten en voi kestää et delais vuokseni.

eikä häl ole koskaan ollut muita naisii siis, siitä olen 99% varma.

Meillä on aika outo huumorintaju kun vitsaillaan tuollaisilla asioilla mm. mansikan myyjistä yms. Mutta tuo huumori jää vain minun ja puolisoni välille, muille oudoille puhutaan ihan asiallisesti.

Sillon kun meillä oli huonompia aikoja parisuhteessa, niin uvittelin ite jopa mieheni flirttailevan katseellaankin kaikkien naisten kanssa. Onneks sitä ei kauaa kestäny! :laugh: Mun mies on niin huumoriäijä, ett saisin varmaan käännettyä kaikki sen sanomiset flirtiksi jos oikein haluaisin.

Mutta teijän tilanne taitaa nyt olla aikalailla eri, kun mies noin pihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todennäköisesti siellä on kipinää lyöty ja miehes on siksi iloinen, mutta nou hätä, ei noi jutut juuri koskaan johda mihinkään.. Enemmän olen huolissani sinusta, jos noin pientä flirttiä jäät vatvomaan.. ja monet myyjät flirttailee asiakkaille ihan vain sen takia että on oikeesti niin tylsää.. ei siihen kummoosta miestä tartte, ole huoleti. miehesi oli ehkä imarreltu jos sai naismyyjän nauramaan, kyllä se paatuneessa miehessä jonka elämässä ei tapahdu yhtään mitään, jota ei muuten naiset huomaa. tuntuu todella mukavalta jos joltain saa huomiota. ei tuos varsinaisesta flirtistä oo kyse vaan siitä että kaksi kyllästynyttä ihmistä törmää. nou hätä

Jep. Tiedän myös, että joissakin ravintoloissa työntekijöiden työnkuvaan kuuluu flirttailla asiakkaille, jotta nämä viihtyisivät. Siis en nyt puhu ruokaravintoloista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

on ihan ton miehen oma vika että on kyllästynyt!

Yhteistyössä