Floran Muumimukikeräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä koodi sinne Iittalan ostoskorisivulle pitää laittaa että hyväksyy? Koko juttu ottaa niin paljon päähän kun ei sitä mukia sitten saakaan kun iittalan myymälöistä tai jostain outlet-jutuista eikä niitä sitten oo lähimainkaan.

Sain siis kerättyä ne 12 koodia ja jossain kupongissa on yks koodi mut iittalan sivut väittää ettei ole kelvollinen.

Onkohan sulla käynyt se sama juttu kuin joillain muillakin täällä kirjoittaneilla, eli kaupassa joku on availlut rasioitten aknsia ja kerännyt ne koodit, eli se sun koodi on jo käytetty...?

Hei ap mulla kävi sama juttu.
Sen pitäis antaa sähköpostiin se iittala shoppiin käyvä koodi kun menee sinne shoppiin siitä painikkeesta mutta eipä antanut mulla. No, sitten painoin sitä tulosta että syötän sitten siitä sen koodin ja sitten se tulikin sähköpostiin. No, se onkin väärä koodi, eli sillä nimenomaan pitäis hakeas se siltä iittalan liikkeestä.
Soitin unileverin asiakaspalveluun ja sain todella tympeän vastauksen että oma on vikasi.
Sanoin että ei tasan ole jos teidän systeemit ei toimi, ja ohjeet puutteelliset.
Ei eukko siellä uskonut, sanoin että asia ei jää tähän.
Otin yhteyttä myös iittalaan ja kerroin tilanteen, sieltä puolelta oltiin koko ajan ystävällisä ja laitteli sähköpostia ja kyseli eteeneekö homma.
Laitoin myös kuluttajavirastoon valituksen ja sieltäkin olivat yhteydessä.
Lopulta tappelun ja odottelun jälkeen sain sieltä sen mukin ja 10 jäätelökuponkia.
Mutta kyllä loppui unileverin tuotteiden osto meillä.
Ja tosiaan ainakin minun kohdalla heidän järjestelmässään oli tapahtunut virhe josta koko rumba johtui.
Eli soitappa sinne unileverin asiakaspalveluun ja selitä tilanne, jos eivät ala sinukaan kanssa millekään niin sitten kuluttajavirastoon ja iittalaan ole yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Niin ja tosiaan siihen netistä ostamiseen on eri koodi kuin sieltä kaupasta hakemiseen...,todella tyhmä systeemi

Just, mulla on siis väärä koodi. Kuvittelin saavani mukin tuosta lähellä olevasta liikkeestä joka myy myös iittalaa mut ei se sit niin mennykkään. Eli otin sähköpostiini sen tulostettavan kupongin. Miks ihmeessä niissäkin pitää olla eri koodit?!

Alkuperäinen kirjoittaja Huono säkä:
Onkohan sulla käynyt se sama juttu kuin joillain muillakin täällä kirjoittaneilla, eli kaupassa joku on availlut rasioitten aknsia ja kerännyt ne koodit, eli se sun koodi on jo käytetty...?

Nämä 12 koodia mulla siis jo on, tarkotin koodia jolla saa sen alennuksen iittalan nettikaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama :
Hei ap mulla kävi sama juttu.
Sen pitäis antaa sähköpostiin se iittala shoppiin käyvä koodi kun menee sinne shoppiin siitä painikkeesta mutta eipä antanut mulla. No, sitten painoin sitä tulosta että syötän sitten siitä sen koodin ja sitten se tulikin sähköpostiin. No, se onkin väärä koodi, eli sillä nimenomaan pitäis hakeas se siltä iittalan liikkeestä.
Soitin unileverin asiakaspalveluun ja sain todella tympeän vastauksen että oma on vikasi.
Sanoin että ei tasan ole jos teidän systeemit ei toimi, ja ohjeet puutteelliset.
Ei eukko siellä uskonut, sanoin että asia ei jää tähän.
Otin yhteyttä myös iittalaan ja kerroin tilanteen, sieltä puolelta oltiin koko ajan ystävällisä ja laitteli sähköpostia ja kyseli eteeneekö homma.
Laitoin myös kuluttajavirastoon valituksen ja sieltäkin olivat yhteydessä.
Lopulta tappelun ja odottelun jälkeen sain sieltä sen mukin ja 10 jäätelökuponkia.
Mutta kyllä loppui unileverin tuotteiden osto meillä.
Ja tosiaan ainakin minun kohdalla heidän järjestelmässään oli tapahtunut virhe josta koko rumba johtui.
Eli soitappa sinne unileverin asiakaspalveluun ja selitä tilanne, jos eivät ala sinukaan kanssa millekään niin sitten kuluttajavirastoon ja iittalaan ole yhteydessä.

En taida jaksaa tuollasta rumbaa ruveta käymään läpi yhden mukin takia:/

kannattas varmaan lukee kunnolla ohjeet ennen ku osallistuu niin ei sit tuu pettymyksiä. Selvästi kampanjan sivuilla lukee mistä mukin voi itelleen hakea. Mulla ei ollu mitään ongelmaa ja kuppikokoelma karttui taas yhdellä.

Yhteistyössä