FLORISTEJA paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jannukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itse ole, mutta lähipiirissä yksi. Koulutus taisi kestää kolmisen vuotta. Puutarha-alan palkkaus on todella huono ja työ kausiluonteista eli omaa yritystä kannattaa kyllä miettiä.
 

Yhteistyössä