Osastonsihteeri (terveyskeskus)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osastosihteeri ja osastonsihteeri on kait kaksi eri asiaa? Ja eikös ihan kaupallisella koulutuksella haeta? Palkka kyllä ei pääkaupunkiseudun ulkopuolella ole kahtatuhatta nähnytkään. Eli tosi huonopalkkaista hommaa, ja rankka työ.
 
kuules, ihan sama asia on. Noi sun linkittämät oli samaa tehtävää tarkoittavat. Ja linkki 2 oli viime vuodelta, nyt peruspalkka on jo 2000. Ja ihan muuallakin ku etelä-suomessa.
 
[QUOTE="joo";24887851]kuules, ihan sama asia on. Noi sun linkittämät oli samaa tehtävää tarkoittavat. Ja linkki 2 oli viime vuodelta, nyt peruspalkka on jo 2000. Ja ihan muuallakin ku etelä-suomessa.[/QUOTE]

Kuinka sitten toiseen haetaan tredenomia/merkonomia ja toinen on lähihoitajan paikka?
 
ainakin tampereella keskussairaalassa osastonsihteerin peruspalkkaus toimialoittain vaihtelee välillä 1880-2000e, meikäläisellä peruspalkkana 1996,19e ja 5 vuoden (yleisillä) työkokemuksilla se nousee melkein huntin verran ylöspäin.
 

Yhteistyössä