flunssa ja maito?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitensenytmeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitensenytmeni

Vieras
ihan kuin olisin joskus kuullut että flunssassa ei pitäisi juoda maitoa...? muistaako kukaan muu kuulleensa tällaisesta tai onko jollain jopa tietoa, että mihin tämä mahdollisesti liittyy?
 

Yhteistyössä