Miten teillä joilla on uudehko Ford Focus viisi ovinen tai farmari ja Bitax fixway isofix istuin. Mahtuuko hyvin takapenkille? Jääkö edessä istujalle tilaa?
Kiva olis kuulla kommetteja, kun ollaan sellaiseen vaihtamassa, niin mahtuuko tuo meidän turvaistuin sinne.
Kiva olis kuulla kommetteja, kun ollaan sellaiseen vaihtamassa, niin mahtuuko tuo meidän turvaistuin sinne.