Forever kuntoklubin hinnoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Sattuisko jollain oleen tietoo että minkälaisissa hinnoissa tuola on kuntosalit? Mua ei mitkää ryhmämeiningit eikä jumpat jne. kiinnosta, ihan puhtaasti vaan punttis.

Mainostavat nyt vaan et hinnat alkaen 29€ et maksaa vaan siitä mitä valitsee.. Ärsyä ku noilla sivuilla ei voi olla suoraa hintoja..

Jotai tarttis alkaa tekeen ja toi ois kätevästi lähellä.. :D

Hei, samaa kyselisin kuin ylläoleva. Ainoastaan salin jäsenyys kiinnostaa, mutta hintaa ei näy nettisivuilla.Taitaa jäädä ottamatta kortti kun ei jaksa lähteä ensin kuuntelemaan tunnin ympäripuhumista.
Miksi kuntokeskukset ei voi rehellisesti ilmoittaa hintoja. Luulee ilmeisesti saavan paremmin asiakkaan tapaamisella, mutta minä olen taas yksi niistä jolla tämmöinen kieroilu vie asiakkaan pois ja kauas.

Mua myös kiinnostaisi. Millaisia "paketteja" tuolta saa? Onko mahd saada esim salijäsenyys ja vkossa 1-2 ryhmäliikuntaa, voidaanko räätälöidä näin? Jossain vaiheessa ainakin sivuilla mainostettiin, että räätälöivät omaan elämäntilanteeseen sopivan paketin. Eikö kellään ole tietoa Foreverista?

29e liikuntamaksu + clubimaksu 40e + kauden aloitusmaksu + 2v sopimus niin ehkä saat tohon hintaa, mutta jos teet toistaiseksi voimassaolevan sopparin, niin varaudu maksamaan yli 50e/kk + liittymismaksut/kausimaksut jne

Yhteistyössä