Fruittari-pojalle joululahjaideaa? 11-vuotias kyseessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kummitäti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kummitäti"

Vieras
Eli hupparia pyysi joululahjaksi,en vaan nyt tiedä millainen ja mistä sellaisen etsisi....Hyviä nettikauppoja?

En ole varma tuosta fruittari-asiasta edes,mies vaan sanoi niin....Eli pitää sellaista lippistä jossa on suora lippa,en muista senkään nimeä nyt....Mutta aika tarkkaa touhua tuntuu olevan,hupparin pitäisi olla valkoinen ja poika selitti mulle miten tuon lippiksen erottaa aidoksi jne...

Hyviä vinkkejä nyt pliis.....Joko se huppari tai jotain muuta aiheeseen liittyvää (vai luovutanko tältä osin ja tilaan vaikka leffoja tms..)

No sen lippiksen nimi on yksinkertaisesti suoralippa :) ja sen "aitoudella" ei ole mitään merkitystä, vierekkäisissä hikipajoissa jossain ne niitä ompelee, sattuu vaan olemaan eriväriset langat ja tarrat eri röttelöissä! Aito lippis, aito minkä suhteen :D

Unohda se huppari jos se on noin tarkkaa. Mä en ainakaan haluais pönkittää tuon ikäisellä tuollaista muoti-itsetuntoa! Osta sit lahjakortti vaikka prismaan, saa sieltä levyjä, leluja, tms =)

Merkillä ei kuulemma ole väliä,mutta en haluaisi mitään ´halpista´ ostaa,kyseessä kuitenkin kummilapsi.Itse en tajua mitään tuosta muodista, enkä tosiaan ole varma onko fruittari oikea nimitys...

Mieluummin ehkä ostaisin jotain josta itselläkin olisi jotain hajua!

osta sille perkeleelle mahdollisimman normaali huppari, lähimmästä halpaketjusta..citymarketista vaikka.. vituttaa semmoset fruittarit, siinä näkee, että on menny kasvatus pahasti pieleen ja aimo-carles, on saanu kaiken periksi ja mamma ostanut HIRVEITÄ vaatteita lapsen pakotuksesta.

Poika on aivan ihana, sattuu vaan tykkäämään noista vaatteista (ja koulussa kiusataan heti jo ei ole muodin mukaista vaatetta).
Yhtä fiksua 11-vuotiasta saa etsiä...Tulipas paha mieli :(

[QUOTE="aapee";25129667]Poika on aivan ihana, sattuu vaan tykkäämään noista vaatteista (ja koulussa kiusataan heti jo ei ole muodin mukaista vaatetta).
Yhtä fiksua 11-vuotiasta saa etsiä...Tulipas paha mieli :([/QUOTE]

Höh, älä välitä :( Ja ainahan (varhais)teineillä on ollut jotain vaatteita tai merkkejä mitä kaikilla "pitää" olla, en ymmärrä miksei niitä muka voisi ostaa perheen budjetin ja jonkinlaisen järkevyyden rajoissa :)

Noiden Wescien lisäksi katukuvassa on näkynyt nuorilla paljon Puman vaatteita.

Hei, anteeksi tuo linkki :) Yritin vain jotain selvennystä sanalle fruittari... Joka tuskin sinun kummipoikasi on. Mun 10-vuotias pikkuveli on kans sellanen muotitietonen ja pitää olla varsinki "käppi", miten se nyt ikinä kirjotetaankaan :D

[QUOTE="vieras";25129532]fruittari??? 11v!?[/QUOTE]

Mun pikkuveli 11v on kanssa hyvin fruittari-henkinen, mutta sellaisella emo-vivahteella. Hän on hyvin tarkka tyylistään. Jos tytötkin saa tuon ikäisenä valita vaatteensa itse, niin miksei pojatkin. En nyt oikein ymmärrä.

[QUOTE="aapee";25129667]Poika on aivan ihana, sattuu vaan tykkäämään noista vaatteista (ja koulussa kiusataan heti jo ei ole muodin mukaista vaatetta).
Yhtä fiksua 11-vuotiasta saa etsiä...Tulipas paha mieli :([/QUOTE]

Älä pahastu, tärkeintä on se ihana kummipoikasi, ei palstalaisten mielipiteet. Täällä näemmä kiusataan vaikka lastakin, ainakin välillisesti, siitä voit päätellä ansaitseeko näiden ihmisten mielipiteet sun mielipahasi. :)

Yhteistyössä