G: Ammattisi ja koulutuksesi? =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Eli siis lähinnä sitä kyselen, että teetkö sitä työtä, johon sulla on koulutus?


Mun koulutus on ravintolakokki ja lastenohjaaja.
Ja lastenohjaajana työskentelen, kunhan hoitovapaalta töihin taas palaan.
Kokkina en ole ollut.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen

Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen

Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut

Siis ootkohan sä yks tuttu ihminen? Oulussa asutko?
 
Mä olen yo-merkonomi ulkomaankaupan osa-alueelta sekä sosiaalikasvattaja. Noita merkonomin hommia en ole yhtään päivää tehnyt, sosiaalipuolen töitä olen paiskinut yli 8 vuotta. Nyt olisi tarkoitus päivittää koulutus sosionomi AMK:ksi (vaikka se sinällään ei tuo yhtään pätevyyttä tms. lisää).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Graafikon koulutus, graafikon töitä olen tehnyt koko pienen urani. Nyt kotiäitinä ja kun aikanaan työelämään taas siirryn, niin alan on paree vaihtua :D

Ja kohta tähän tulee joku näsäviisas sanomaan ettei kotiäitiys ole mikään ammatti :xmas:
 
Mä olen leipuri, yo-merkonomi ja opiskelen tällä hetkellä tradenomiksi. Ja kaupallisia hommia olen tehnyt 16-vuotiaasta asti, eli myyntityötä tavalla tai toisella.

Työpaikka on kaupan osastovastaavana, saas nähdä mitä sitten äippäloman jälkeen...
 
FM kulttuurintutkimuksen eräältä alalta. Ei töitä (nyt kotiäitinä). Tulevaisuudessa tiedossa varmaan runsaasti lyhyitä silpputöitä. Toivottavasti oman alan läheltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Graafikon koulutus, graafikon töitä olen tehnyt koko pienen urani. Nyt kotiäitinä ja kun aikanaan työelämään taas siirryn, niin alan on paree vaihtua :D

Ja kohta tähän tulee joku näsäviisas sanomaan ettei kotiäitiys ole mikään ammatti :xmas:

Shit, no niin tietennii :headwall:

Ei kai se sitten vissiin ammati ole, muttä sitä työtä mie nyt kuitessii teen.

Ei ku shit taas :headwall: Eihä se ollu työtäkään :D
 

Yhteistyössä