Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Mä oon aina ajatellu että kerran pano ei olis niin paha kuin jatkuva suhde siinä mielessä että sitä en vois antaa anteeks jos tunteita olis pelissä. Joten uskoisin että yhden panon voisin antaa anteeks mutta en sitä jos pidemmän aikaa pidetään yhteyttä vaikka ilman seksuaalista suhdetta. Onneks ei oo tarvinu kokea tällaista....
Alkuperäinen kirjoittaja v:Nuorempana olin monesta muustakin asiasta sitä mieltä, että en hyväksyisi/antaisi anteeksi, jos omalle kohdalle sattuisivat, mutta toisin on käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja leben :Alkuperäinen kirjoittaja v:Nuorempana olin monesta muustakin asiasta sitä mieltä, että en hyväksyisi/antaisi anteeksi, jos omalle kohdalle sattuisivat, mutta toisin on käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Riippuen tilanteesta. Sivusuhdetta en antaisi anteeksi, mutta kertaluontoisen "vahingon" voisin harkita antavani anteeksi. Jos siis itse kertoisi asiasta.
Tosin sen jälkeen vaatisi hirveästi työtä, että saisi joskus luottamuksen palautumaan.