G: ÄO:si Mensan nettitestin perusteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja munakas:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
126.
Hirveän vaikeaa ja ahdistavaa tehdä näitä testejä missä aikaraja kun keskittyminen ei pysy kasassa yhtään, jokainen ääni joka kuuluu ympäriltä häiritsee ja silmät pelaa omaa peliään. Raah |O

Seliseli. Kannattaisi vain myöntää, ettei naisen kannattaisi yrittää käyttää aivojaan.

Sulla sen sijaan on varmasti sellainen kapasiteetti että testit paukkuu kun sinä niitä täyttelet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja th:
Aika kinkkinen, 12 tehtävää ehdin huolella tehdä tohon 8 minuuttiin ja uskon ne oikein saaneeni, siitä piti sitten loput vetää arvalla lopussa 15 sekunnissa.

Eli 120 näytti siis tai alle. Koulutukseltani olen väitöskirjaa aloitteleva KTM.

Tein uusiksi. 121 pistettä. Nyt meni kaksi viimeistä arvalla, muihin ehdin miettiä. Vieläköhän kolmannen kerran yrittäisi...

Älykkyysosamääräsi lienee noin 123. Aikaa jäi 1.30 jäljelle, et ehkä siinä ois jotain kysymystyä voinu vielä koittaa miettiä enemmän. Mut ok riittää noi kolme yritystä::)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
131. Enkä todellakaan ole älykäs. Oon ihan keskiverto, takana lukio keskinkertaisilla papereilla, yo-opintoja ja amk-tutkinto ja oon niin keskinkertainen kun voi ihminen olla.

Opiskelumenestys ei välttämättä kerro älykkyydestä mitään, usein siinä on kyse vain ulkoaopettelemisesta. Sitäpaitsi Einsteinkin sai aikanaan ehdot koulussa, muistaakseni matikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja munakas:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
126.
Hirveän vaikeaa ja ahdistavaa tehdä näitä testejä missä aikaraja kun keskittyminen ei pysy kasassa yhtään, jokainen ääni joka kuuluu ympäriltä häiritsee ja silmät pelaa omaa peliään. Raah |O

Seliseli. Kannattaisi vain myöntää, ettei naisen kannattaisi yrittää käyttää aivojaan.

Mitä seliseli :D Mulla on keskittymisessä ongelmia ja se todella häiritsee näissä asioissa :)

Enintään 120. Aika loppui kesken. En kyllä pystynyt keskittymään täysillä... Kuulun siis 90 % väestöstä, joilla

"tämä testi ei anna tarkempaa numeroarvoa tuloksille jotka eivät ylitä arvoa 120."

Viimeksi muokattu:
Älykkyysosamääräsi lienee noin 135 tai enemmän
Siten lienet älykkäämpi kuin 99 prosenttia väestöstä, eli selvästi älykkäämpi kuin Mensan jäsenyys vaatii. Tämä on myös paras tulos, minkä tämä testi voi antaa. Kannattaa tulla testiin!

[QUOTE="nih";21975177]Tossa testissä on oltava vikaa, se antaa kaikille aika korkeita tuloksia... Johan menis prosentit uusiks jos noi kaikki olis oikein.[/QUOTE]

Tähän ketjuun vastaavat todennäköisimmin ne, jotka tietävät saavansa hyvän tuloksen testistä.

Tämänkin osasi päätellä yksi niistä, jotka saivat testin tulokseksi 135 tai enemmän ;)

Yhteistyössä