G; Ärsyttävimmät sanat/sanonnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Axlrose-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja YLIVOIMAINEN YKKÖNEN:
ylivoimainen ykkönen: MUKSA. Kun kaikki on niin muksaa.

Sitten se, että lisätään sanoihin s-kirjain loppuun, johon se ei kuulu. Esim. aikas.

Se-sanan lisääminen hassuun paikkaan, esim. lauseen loppuun.

Inhokkilauseeni siis on: Vois olla aikas muksaa se.

Tai jos kirjottaakin sen teini äxällä, muxaa. Sit ärsyttää ku jotkut sanoo että ei tarttee jotain. Sehän on ei tartte, joten miks siihen pitää tunkea se toinen e :headwall: Sidukka. Ripsari. Luomari. Teranssi. Viellä. Kas kun ei vielllllllä. Sit nämä muka-hauskat "kirosanat" eli saateri, juukeli, helketti. JUMALAUTA sanon minä!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja daiju:
liideli=lidl

älä opeta isääs naimaan: no vittu en todellakaan opeta en!!

mahtavuutta

mein, tein, moon, misä, käytin, unohtan, tyhjentä, pystysä yms.

Mä vihaan kans noita moon, soot, molin, solit. Mein ja tein. Ja kohta joku tulee tähän länkyttämään miten murteista ei saa valittaa. Tulis tänne valittamaan, vääntäisin nenän niskaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja rva Näppärä:
Viitaten tuohon miehen kutsumiseen äijäksi tai ukoksi (jotka minulle viittaavat siis enemmän isään kuin puolisoon) niin se, kun puolisot kutsuvat toisiaan isäksi ja äidiksi. Se ei varsinaisesti ärsytä, mutta etoo vähän.. :D Mä en ainakaan ole mieheni äiti! Myös emännäksi ja isännäksi kutsuminen kaupunkiolosuhteissa risoo. Eri asia sitten jos tosiaan ollaan emäntä ja isäntä jossain tilanteessa :D Mutta että "täytyy mennä, kun tuo meijän isäntä odottelee tuolla autossa" ARGH :D

Samaa mieltä! Ja mulle tulee tuosta isännästä mieleen myös että onko se nainen joku koira jolla on isäntä...

Mua ärsyttää niin saatanasti kun eräs sukulainen, aina jokaisissa vitun juhlissa, sanoo kahvipöydän ääressä et "mä voisin ottaa sitä seksiä" tarkoittaen et ottaisi keksiä. Nauraa räkättää päälle vielä kun hyvänkin huulen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Pyörein, mietein, jne...
All sprite
Do dii
Selvä (sillai kimeästi)
ja ihan vaan hymiöt ärsyttää (siis tekstareissa ja muissa viesteissä, ihqu daa :) :D ;D )

Yks tyyppi sanoo aina että "ool spRRRRRait", oikeen päRRRRRRisyttää sitä ärrää. Sit sellanen idioottimainen pepsodent-hymy kruunaa koko kauheuden :xmas:

asiasta kukkaruukkuun/seinään.

mä en jotenki tajuu tota.. siis tiedän et tarkoittaa et vaihtaa täysin puheen aihetta mutta silti.. mistä asiasta ja miksi juuri kukkaruukkuun/seinään?? :D

Mamma, mammailu, mammaloma "tää mamma". "Elo"mamma..hyi yök!
Ukkokulta :x
Ovis

"Se on makuasia sanoi mäyräkoira kun *ersettään nuoli." Hyi oksetus, jotenkin oksettava sanonta.
Ja se kun kirjoitetaan enääN..IIIK!

Ai niin, unohdin MÄSSYN! Se on karkkia eikä mitään mössömässyä.

ruukata = olla tapana (kuulostaa aina runkata)

Kavereista puhuminen tyttöystävinä (siis heteronaisella).

Useimmat vauvakuumetermit, pupuilla, tärppionnea, liimaa, tarrasukkia jne. lässytykset

Kliseet, kuten 'jokaiselle annetaan vain sen verran kun jaksaa kantaa' ..ikäänku ois vaihtoehtojakin?!

Ootte te vaan hassuja!!!

Mut löytyyhän multaki toki pari..
Mies oikein aina kiusaa mua sanomalla esim. käNppä, kuNpparit, rasittavaa.
Toinen on tää TERDE (terassi), tosi raskas!
Eräs sukulaiseni aina sanoo Riikkan tai Jukkan, MIKSI kaks Kta, MIKSI!

Yhteistyössä