G; Ärsyttävimmät sanat/sanonnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Axlrose-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Axlrose-

Jäsen
21.07.2010
64
0
6
Onko kellään tiettyjä sanoja tai sanontoja jotka saavat veren kiehumaan, tai muuten vaan "ällöttää".
Mä inhoan mm.

-Puffetti, voi luoja kun jossain tapahtumassa ilmoitetaan tuo sana, kierrän sen kaukaa xD

-Limonadi/Limonaadi, no mulle se on vaan limu!! piste. :D

-Hansikaslokero, en tiedä edes miksi!! se vaan on kamala :kieh:

Sitten sanoja jotka muut lausuvat väärin (MINUN MIELESTÄNI) :D

-Dumple. Kyseessä siis DUMLE- karkki -,-

-Floska. Siis loska

Muitakin varmasti on, mutta en nyt muista :D

Mua ärsyttää sanonnat "Jäitä poltellessa" ja "Päivä kerrallaan".
Ja "Hallitus päättää" kun tarkoitetaan vaimoa / tyttöystävää.

Sit mua huvittaa, ei ärsytä, se kun mun hyvä kaveri puhuu grafiitinharmaasta aina graffitin-harmaana.

Mua ärsyttää jos sanotaan/kirjoitetaan joku sana tahallaan väärin, esim enään tai eileen... Etenkin toi eileen ärsyttää, meinaan haljeta aina kun kaveri selittää miten se eileen kävi jossain... argh.

Hei mulla on kanssa toi DUMPLE! Ei hyvää päivää, se on DUMLE! Kuin myös töissä, kun aikuiset ihmiset puhuvat rönkkenistä. RÖNKKEN? Se on tietääkseni röntgen, eikä edes mitenkään vaikea lausua. ARGH :D

Dumpleen verrattavissa on myös ne Jaffa-keksin tyyppiset Pims-merkkiset keksit, joita sanotaan Pimpseiksi!!! Ällöttävää...!!

Ja mun mielestä toi vauvasanasto ylipäätään on inhottavaa. Pikkukakkonen, masuasukki, taapero, yäk... Ja miehen sanominen äijäksi tai ukoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Dumpleen verrattavissa on myös ne Jaffa-keksin tyyppiset Pims-merkkiset keksit, joita sanotaan Pimpseiksi!!! Ällöttävää...!!

Ja mun mielestä toi vauvasanasto ylipäätään on inhottavaa. Pikkukakkonen, masuasukki, taapero, yäk... Ja miehen sanominen äijäksi tai ukoksi...

muakin ärsyttää noi samat kun miestä sanoo äijäksi tai ukoksi!!!!! :D

Yhteistyössä