G-diapers, saako suomesta mistään???

PrincessOfAcco

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
1 719
1
36
http://www.gdiapers.com/shop/shopping_cart.php

Vaikuttavat helpommilta ja kivemmilta kuin perinteiset kestovaipat, ovat aika ekologisia, eikä hintakaan ole paha, kiinnostaisi nämä, mutta saako näitä mistään suomesta? :/ Perinteiseen kestovaippailuun en jaksa/halua perehtyä, liikaa hommaa mun puolesta ja liian kallista (ei juututa nyt kuitenkaan siihen tässä ketjussa kiitos, se on mun mielipide) Haluaisin silti että olis vähemmän roskaa niin roskiin kannettavana kuin kaatopaikoillakin, joten kiinnostaisi kokeilla näitä, mutta haluaisin näitä suomesta/suomalaisesta nettikaupasta, mielellään samoin hinnoin :saint: :D

Siis kuorivaippa on kankainen ja pestävä, sisäosan voi vetää vessanpytystä alas tai kompostoida ja se tuhoutuu oliko se nyt 150 päivän sisällä, normi vaippa maatuu varmaan 500 vuodessa tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Ruohonjuuresta saa maatuvia kertiksiä. Kestovaipat ON edullisia, jos vertaa tavallisiin kertiksiin. G-diaperseja ei taida Suomen maassa (vielä ainakaan) olla.

Joo mutta alussa niihin pitäs sitä käteistä löytä aika paljon..eihän ne sitten enää maksa mitään.mutta mitä oon tarjouksia kysynyt noista nettikaupoista ni 10 vaippaa jotain 120-200?.

Ja mä en vaan millään jaksaisi opiskella kaikkea kestovaippoihin liityvää, musta ne vaikuttaa kauheen monimutkaisilta kaikki eri imevät jutut ja muut... ja kauheesti pyykkiä... yms.. Mullakaan ei oo kauheesti rahaa laittaa kerralla noihin....

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
Ruohonjuuresta saa maatuvia kertiksiä. Kestovaipat ON edullisia, jos vertaa tavallisiin kertiksiin. G-diaperseja ei taida Suomen maassa (vielä ainakaan) olla.

Hyvä markkinarako jollekin alkaa maahantuojaksi :whistle: :D

no mikset oikeasti alkaisi ?

Mua ottaa vieläkin päähän, kun jokunen vuosi sitten bongasin Phil & Teds:n vaunut/rattaat ja Suomesta ei niitä saanut mistään. Olin tältä osin yhteydessä vielä pariin liikkeeseen joista sanottiin ettei noille ole kysyntää Suomessa. Ja kuinkas sitten kävikään...niinpä. Joten ota härkää sarvista ja pistä bisnes pystyyn :)

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Hyvä markkinarako jollekin alkaa maahantuojaksi :whistle: :D

no mikset oikeasti alkaisi ?

Mua ottaa vieläkin päähän, kun jokunen vuosi sitten bongasin Phil & Teds:n vaunut/rattaat ja Suomesta ei niitä saanut mistään. Olin tältä osin yhteydessä vielä pariin liikkeeseen joista sanottiin ettei noille ole kysyntää Suomessa. Ja kuinkas sitten kävikään...niinpä. Joten ota härkää sarvista ja pistä bisnes pystyyn :)
niimpä.. ku oiskin niin helppoa... Mulla on 2kk vanha vauva ja syyskuussa meen takas opiskelemaan ja mieskin on työvoimakoulutksesta, et meillä ei oo taloudellinen tilanne ihan paras, enkä osaa ottaa riskejä ja heittäytyä tollaseen, vaikka mieli tekis hehe
:D

Aika kalliilta toi kyllä kuulostaa, jos kuoret on vaan monikäyttöisiä ja sisäosat kertakäyttöisiä. Ennemmin ostaisin tosiaan vaikka valmiita kestovaippoja. Ja ei ne ole hankalia, työläitä ja suurta määrää pyykkiä, kun niitä voi pestä muun pyykin ohella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kalliilta toi kyllä kuulostaa, jos kuoret on vaan monikäyttöisiä ja sisäosat kertakäyttöisiä. Ennemmin ostaisin tosiaan vaikka valmiita kestovaippoja. Ja ei ne ole hankalia, työläitä ja suurta määrää pyykkiä, kun niitä voi pestä muun pyykin ohella.

Niin voi, mutta meillä on nyt jo iso kasa pyykkiä päivittäin :ashamed:

160kpl pienimmän kokoista sisäosaa 52$, on halvempi kuin kertisvaipat

Missä on noin kalliita kertisvaippoja, et maksavat suurinpiirtein 25 senttiä kappaleelta? Etenkin, kun noihin sisäosavaippoihin tulee postituskulut ja muut kulut, jos niitä tänne asti tilaisi.

Mutta silti, suosittelen kestovaippoja, ne jos mitkä on edullisia. Itsekin voi tehdä ja se käy helposti! Itse paljon muuta koneella osaa tehdä kuin ommella suoraa ja olen varmaan 30 vaippaa tehnyt.

Yhteistyössä