G.Du & Jag-kerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kuinka moni täällä kuuluu siihen?
Milloin on viimeksi tullut paketti ja minkalainen? Tytölle / pojalle?
Tuleeko teille paketit säännöllisesti tiettynä aikana kuukaudesta vai miten sattuu?

Meillä tullut viimeksi paketti huhtikuun alkupäivinä, tuli siis tytölle ja siinä oli ruskeet housut & ihana v.punainen /valkoinen paita.
Nyt odotettu innolla tytölle ja pojalle molemmille toukokuun paketteja, muttei ole tullut vielä.

Minusta ne vaatteet on ihan huippukivoja ja tosi hyvälaatuisia. Ja ideana mahtava. Lapset oottaa aina innoissaan uutta pakettia. Ihan eri juttu ku kuvastosta tilatessa, kun näkee vaatten etukäteen. Siinä menee jännitys
:p

Juu meil tyttö kuuluu siihen ja ollaan kyl tosi paljon tykätty.

Mun mielestä ne vaatteet on kivan näkösiä ja on kyllä kestänytkin hyvin.

Meille tais tulla viimeksi se kukallinen tunika/mekko ja vaaleanvihreät housut. Oon muutat meinaan nyt joutunu peruuttamaan muutaman paketin, kun ei oo oikein ollu varaa. Mutta kohta tulee taas tieto uudesta paketista ja innolla odotellaan että mimmoinen paketti tulee!!!

Ne paketit tulee meille säännöllisesti 10-16 päivien tienoille aina.

en ole koskaan kuulunut kerhoon, enkä ole koskaan tykännyt niistä vaatteista =) haluan valita tyttärieni jokaisen vaatekappaleen itse, juuri sellaisia ku haluan, juuri meidän tyylisiä =)

Esikoiseni kuuluu ko. kerhoon, ja olen ollut suurimpaan osaa paketeista oikein tyytyväinen. Muutaman olen palauttanut.

En ole kiinnittänyt huomiota mihin aikaan kuusta paketti tulee, se on aina kiva ylläri kun paketin postilaatikosta löytää. Meillekin tuli jo mielestäni maaliskuussa nuo ruskeat housut ja vaaleanpuna-valkoinen kauluspaita (110 cm tytön paketti), ja huhtikuussa tuli farkkuhame, jonka helmassa on pepitaruudullista vaaleanpunaista kangasta, samaa kangasta smokkirypytetty toppi sekä valkoinen t-paita jollain printillä. Todella ihana paketti! Toukokuussa ei ole mitään tullutkaan.

Yhteistyössä