G:Eka paikka missä harrastitte seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minävain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me tässä huoneessa, miehen sängyssä. Mies asui silloin vielä kotonaan ja minä tulin käymään ensimmäisen kerran hänen luonaan yökylässä. Nyt tämä on mieädn oma koti, jossa pieni tyttömme leikkii. ihania muistoja <3

autossa :) olin tullu junalla jyväskylään josta mies haki mut. Matkalla etittiin kuumeisesti paikkaa kun kumpaakin panetti ihan pirusti. Siellä me sit metsäpolulla autossa naira napsahutettiin :D

aivan eka kerralla sillon teineinä meillä,mun sängyssä :) asuin sillon vielä kotona :) mutta nyt kun löysimme toisemme uudestaan niin kaverini luona kaverin sängyssä ja hän oli sammuneena vieressä :D

joko mun kämpillä tai sen. Se oli "saavutus" lähinnä siksi, et mun kesti puoli vuotta saada sitä seksiä! Ja mä oon siis nainen. Mut sen jälkeen sitä onkin sit piisannu, ihme pihtaus vaan siihen aluks..

Miehen kämpillä, olkkarissa :whistle: Oli niin hyvä p*no, että muutin sen luokse samantien :laugh: (siis oikeesti haettiin seuraavana päivänä mun vaatteita ja tavaroita ja 10pvää myöhemmin oli virallisesti kirjat siirretty miehen osotteeseen) :saint:

Yhteistyössä