G: Elämäsi kovin fyysinen tuska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turkafestarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolmoishermosärky. Kaksitoista vuotta kipua takana. Vuosi sitten sain arvauskeskuksen lääkärit uskomaan, että kyseessä on muukin kuin töistä luistaminen. Lähete neurologille ja lääkehoitoon. Nyt menee vajaa tonni vuodessa lääkkeisiin, mutta se on pieni hinta.

Vatsakatarri (tai sappikohtaus, en tiedä kumpia olleet kun ei ole suostuttu tutkimaan ja vatsakatarrina vaan hoidettu). Synnytyskivuissakin tuli sentään supistelujen välillä taukoa, eivätkä kestäneet kuin n. 5h kumpikin, eli toi vatsakatarri on 100 kertaa pahempi.

en lukenut koko ketjua mutta joku mainitsi sektion jälkeiset kivut. Kolme olen sektiolla synnyttänyt enkä ikinä unohda sitä mahaa repivää kipua josset ole tarpeeksi lääkkeitä saanut.

Synnytys ja epiduraalin laitto. Mulle laitti joku nuori nainen joka oli palannu äitiyslomalta. Sohi ohi kokoajan vaihtoi suurempaan neulaan sörkki vähän lisää vääriin paikkoihin.. "Oho, oho" kuului vaan kokoajan selän takaata. Mä karjusin kivusta!! Se oli oikeesti jotain aivan kamalaa!! Loppujen lopuks toinen lääkäri tuli pistämään mulle sen..

Se kun polvilumpio oli poissa paikoiltaan ja sit tipalla käynnistetyn synnytyksen supidtukset kalvon puhkaisun jälkeen (ennen vesien menoa en siis ollut kipeä edes ) Enkä osaa laittaa noita mihinkään järjestykseen

Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Synnytys ja tulehtunut korva mikä puhkeaa itsestään :$

Uskon että tuo korvakipu on varmasti hirvittävää :x Mulla tuskallisin kokemus varmaan se, kun jalasta katkesi sekä sääri- että pohjeluut, ja kaksi lääkintävahtimestaria veti ne luut paikoilleen ennen kipsausta, ilman mitään puudutusta tai kipulääkettä :x Kipulääkepiikin sain vasta tuon operaation jälkeen. Kun huusin että PERKELE, SATTUU, niin toinen vaksi tiuskaisi "ole hiljaa siinä, etkö sä ymmärrä että tää on sun omaks parhaakses!" :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kyynis:
Kolmoishermosärky. Kaksitoista vuotta kipua takana. Vuosi sitten sain arvauskeskuksen lääkärit uskomaan, että kyseessä on muukin kuin töistä luistaminen. Lähete neurologille ja lääkehoitoon. Nyt menee vajaa tonni vuodessa lääkkeisiin, mutta se on pieni hinta.

näin on.... synnytän ilman lääkkeitä tai annan ottaa vaik minkaälisia punktioita kunhan kolmiushermo ei ryttyile!

Yhteistyössä