Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja matomatala:157? .Tulot on varmaankin aika hyvät...sillon 7 vuotta sitten oli jo n.9000 markkaa kuukaudes.
Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Järkyttävän pieniä summia kun ajattelee että sillä pitää kustantaa osa kaikista kustannuksista, asumisesta, ruoasta, vaatteista, koulutarvikkeista, harrastuksista....eikö isät todellakaan halua enempää maksaa omien lastensa kustannuksia? Ihan käsittämätöntä !!!!
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Järkyttävän pieniä summia kun ajattelee että sillä pitää kustantaa osa kaikista kustannuksista, asumisesta, ruoasta, vaatteista, koulutarvikkeista, harrastuksista....eikö isät todellakaan halua enempää maksaa omien lastensa kustannuksia? Ihan käsittämätöntä !!!!
Isälle pitää jäädä rahaa myös elämiseen. Ja tosiasia on myös se, ettei kovin suuria elareita edes määrätä. Yli 200 euron elarit ovat jo tosi harvinaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Järkyttävän pieniä summia kun ajattelee että sillä pitää kustantaa osa kaikista kustannuksista, asumisesta, ruoasta, vaatteista, koulutarvikkeista, harrastuksista....eikö isät todellakaan halua enempää maksaa omien lastensa kustannuksia? Ihan käsittämätöntä !!!!
Isälle pitää jäädä rahaa myös elämiseen. Ja tosiasia on myös se, ettei kovin suuria elareita edes määrätä. Yli 200 euron elarit ovat jo tosi harvinaisia.
Joo pitää tietysti isän elää, mut eiks ensisijainen isän tehtävä ole huolehtia omasta jälkikasvustaan ? Se että elarit pitää määrätä kertoo jo jotain...ettei isillä ole omaa älliä tai halua itse ilman jonkun ulkopuolisen tahon määräystä osallistua kunnialla lasten kustannuksiin. Ihan p.serseestä suoraan sanoen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo pitää tietysti isän elää, mut eiks ensisijainen isän tehtävä ole huolehtia omasta jälkikasvustaan ? Se että elarit pitää määrätä kertoo jo jotain...ettei isillä ole omaa älliä tai halua itse ilman jonkun ulkopuolisen tahon määräystä osallistua kunnialla lasten kustannuksiin. Ihan p.serseestä suoraan sanoen!