Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-74:
Meidän poju 6 ja 1/2 kk:tta:
äi jä, äm mä, vau va, hej-hej ~heiluttaa kättään!
Nuo ovat todellakin äänteitä, tavuja

Kuten äiti-74 on kirjoittanutkin.
Heiluttaminen opitaan n. 10 kk jälkeen, joten tuskinpa ihan tietoisesti lapsi kättään heiluttaa tai sitten on kyseessä todella aikaisin kehittynyt lapsi.
No johan pomppas!
En mä nyt niin tosissani kirjannu ylös "mitä vauvani osaa", kuhan huvikseni laitoin!
Maailmaan tosiaan mahtuu teitä tosikkoja enempi ja vähempi, harmi sinänsä..=/
En myöskään ole mikään vasta-alkaja näissä vauva-asioissa, esikoinen juuri syksyllä aloitti koulun ja kavereillakin pikkuisia on..
Mikä tuossa kirjoituksessani noin sinua ärsytti? Kyllä se oli asiallinen kommentti verrattuna useampaan muuhun sinulle suunnattuun kommenttiin.
Ap kysyi milloin ensimmäsiet sanat ovat lapsella tulleet. Tosi omituista siihen vastata huvikseen. Kyllä taidat itse olla tosikko
Poika on jo pidempään "hokenut" näitä mainitsemiani tavuja, en niitä niinkään sanoikisi "tarkoittanut" ja oli aikaisessa tai ei,mutta tosiaan heiluttaa kättään ja sanoo hej-hej/ hei-hei =0)
Mutta niinhän lapset oppivat kuten apinatkin ~matkimalla, eivätkä välttis edes tiedosta tekemisiään! Huomaa vain,että asia huvittaa meitä ja innostuu vaan enempi heiluttelemaan hei-hej:in kera...