Kuka on koukussa?
Tänään olen istunut tietokoneella koko päivän ja kattonut kohta kaikki 3 tuotantokauden jaksot läpi. Jee. Ei voi lopettaa. Vielä olis 2 jäljellä ja sitten nukkumaan
Tänään olen istunut tietokoneella koko päivän ja kattonut kohta kaikki 3 tuotantokauden jaksot läpi. Jee. Ei voi lopettaa. Vielä olis 2 jäljellä ja sitten nukkumaan