G. haluaisitko tietää puolison pettäneen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.

Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?

no ei se penis panemalla kulu. jos tunteita ei oo ollu pelissä niin mitä väliä?? ainoo tärkee asia on et en haluu tauteja. jos rakastuu johonkin niin haluisin tietää et voidaan erota ja mies mennä uuden perään.

Mahdat välittää miehestäsi ja parisuhteestasi todella paljon.... :o :o ??????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.

Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?

no ei se penis panemalla kulu. jos tunteita ei oo ollu pelissä niin mitä väliä?? ainoo tärkee asia on et en haluu tauteja. jos rakastuu johonkin niin haluisin tietää et voidaan erota ja mies mennä uuden perään.

No SIITÄHÄN tässä nimenomaan juuri onkin kyse että kuluuko se vehje ?!?!?!?!

miten minulle tulee vaan ajatus, että jos ei halua tietää puolison yksittäisestä kännihairahduksesta, niin se on ikäänkuin hiljainen hyväksyntä sellaiselle toiminnalle ? "tee mitä haluat, mutta älä kerro minulle"
eikä tästä tarvi kenenkään suuttua tai vetää herneitä, pliis :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miten minulle tulee vaan ajatus, että jos ei halua tietää puolison yksittäisestä kännihairahduksesta, niin se on ikäänkuin hiljainen hyväksyntä sellaiselle toiminnalle ? "tee mitä haluat, mutta älä kerro minulle"

Henk.koht mun mielestä ei ole. Ja tämä vain siksi koska puolisoni on kypsä aikuinen ja pettäminen hänen tapauksessaan olisi tosiaankin hairahdus eikä laskelmoitu juttu jota selittelee itselleen noilla teorioilla hiljaisesta hyväksymisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

En mä tiedä, onko se mitään hyväksyntää jos en halua tietää.
Kai mä jotenkin toivon, että jos noin kävis niin äijä kärsis itse asiasta, eikä kaatais syyllistä oloaan mun niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
en, jos kyse olis kännipanosta, yksittäisestä sellaisesta.

Peesi tähän.

Mutta sitten haluaisin tietää, jos äijä pitäis toista suhdetta tässä meidän suhteen rinnalla.

Vähän näin. Paitsi että mä haluaisin tietää. AINA! Vaikka olis vaan kännipano. Mutta se, että vaikuttaako se meidän suhteen jatkumiseen, on jo eri asia. Suhdetta en antaisi anteeksi, kännipanon voisin antaa.

Toisaalta kyllä. Toisaalta, en tiiä.

Kyllä mie ehkä haluaisin tietää. Luottamus siinä ainakin olis menny, eikä ois äijällä enää asiaa miun sänkyyn. Jos on luvattu olla uskollisia niin sillon sitä ollaan eikä vaan meinata.

Kyllä pano on pano ja tämä suhde todennäköisesti menis ainakin katkolle.
Kyllä jos jotakuta rakastaa ei käy itteään jakelemassa muualla, jos on tarve käydä eikö se kerro että omassa suhteessa on jotain vialla?

Yhteistyössä