N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miks:Alkuperäinen kirjoittaja .:Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.
Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?
no ei se penis panemalla kulu. jos tunteita ei oo ollu pelissä niin mitä väliä?? ainoo tärkee asia on et en haluu tauteja. jos rakastuu johonkin niin haluisin tietää et voidaan erota ja mies mennä uuden perään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miks:Alkuperäinen kirjoittaja .:Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.
Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?
no ei se penis panemalla kulu. jos tunteita ei oo ollu pelissä niin mitä väliä?? ainoo tärkee asia on et en haluu tauteja. jos rakastuu johonkin niin haluisin tietää et voidaan erota ja mies mennä uuden perään.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:miten minulle tulee vaan ajatus, että jos ei halua tietää puolison yksittäisestä kännihairahduksesta, niin se on ikäänkuin hiljainen hyväksyntä sellaiselle toiminnalle ? "tee mitä haluat, mutta älä kerro minulle"
eikä tästä tarvi kenenkään suuttua tai vetää herneitä, pliis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:miten minulle tulee vaan ajatus, että jos ei halua tietää puolison yksittäisestä kännihairahduksesta, niin se on ikäänkuin hiljainen hyväksyntä sellaiselle toiminnalle ? "tee mitä haluat, mutta älä kerro minulle"
eikä tästä tarvi kenenkään suuttua tai vetää herneitä, pliis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:en, jos kyse olis kännipanosta, yksittäisestä sellaisesta.
Peesi tähän.
Mutta sitten haluaisin tietää, jos äijä pitäis toista suhdetta tässä meidän suhteen rinnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Kyllä haluaisin että voisin antaa kenkää sen jälkeen..