G. haluaisitko tietää puolison pettäneen sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miks:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos on älynnyt käyttää kumia eikä mun ole mahdollista saada sitä kautta tarttuvia tauteja niin en. Muussa tapauksessa kyllä.

Ai ? Etkö välitä saada tietoa siitä että ukkos olis paneskellu jotakuta muuta ?

no ei se penis panemalla kulu. jos tunteita ei oo ollu pelissä niin mitä väliä?? ainoo tärkee asia on et en haluu tauteja. jos rakastuu johonkin niin haluisin tietää et voidaan erota ja mies mennä uuden perään.

Mahdat välittää miehestäsi ja parisuhteestasi todella paljon.... :o :o ??????

rakastan miestäni todella paljon, usko pois! mutta en pilaa elämääni miettimällä ja märehtimällä pettääkö mies vai ei. olemme onnellisia näin, eikä mies sanojensa mukaan halua muita naisia (kotona saa seksiä tarpeeksi). jos rakastuu toiseen naiseen, en halua jatkaa pilalle mennyttä suhdettamme, vaan haluan päättää suhteen mahd. pian ja mies voi siinä tapauksessa jatkaa toisen naisen kanssa tai tehdä mitä huvittaa. mutta turhaa näitä miettiä ennen kuin kohdalle sattuu. tilanteessa mennään tilanteen mukaan. NYT elän onnellisessa suhteessa, ja rakastan miestäni. huomisesta ei kukaan tiedä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miten minulle tulee vaan ajatus, että jos ei halua tietää puolison yksittäisestä kännihairahduksesta, niin se on ikäänkuin hiljainen hyväksyntä sellaiselle toiminnalle ? "tee mitä haluat, mutta älä kerro minulle"
eikä tästä tarvi kenenkään suuttua tai vetää herneitä, pliis :D

Aika hvyä pointti.. noin en ole tullukaa ajatelleeks.

Ja nuista yksittäisistä känni hairahduksista. Kuinka usein ne jää vain yhteen? jos kännissä pettää ja tietää että puoliso luultavasti antaa anteeksi niin sehän on helppo tehdä uudelleen.
Yksi kännipano voi parin vuoden päästä olla jo kymmenen kännipanoa.

Kyllä jokaisella parisuhteessa elävällä pitäisi olla niin paljon järkeä päässä ettei edes kännissä pettäisi puolisoa, jos riski on olemassa että kännissä kontrolli pettää ja päätyy vieraaseen vuoteeseen niin silloin ei kannata kännätä.

Joo haluisin, turpaan kyllä tulis ja kunnolla.Vaikken mustis olekaan, mutta se on toista alentavaa käytöstä
Exä petti mua jatkuvasti ja se söi mun itsekunnioituksen kokonaan ja kauan meni että tajusin ettei vika ollukkaan mussa vaan exässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhdestä pettämisestä en haluaisi tietää. Jos paljon yksittäisiä pettämisiä tai suhde, niin haluaisin tietää.

peesiä pukkaa. tuntuis jotenkin niin turhalle tuskalle, jos nyt tulis ilmi joku yksittäinen kännihairahdus vuosien takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en:
en.

se mitä en tiedä
ei voi minua satuttaa

mun puolisolla oli muutaman vuoden suhde työpaikalla ja voin kertoa jälkeenpäin kun tajusin kaikki ne työpaikan pippalot jne. Kun Tajusin miten ne ihmiset SÄÄLIEN mua oli katsonut jne. Vittu mä olin/olen rikki! Se mitä taakseen jättää niin sen edestään löytää.
Kyllä minusta on parempi HETI kertoa jos on töpännyt, koska jos se tulee julki vuosien päästä (ehkä joltain 3. osapuolelta) niin on aika hiivatin paskamainen tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Joo haluisin, turpaan kyllä tulis ja kunnolla.Vaikken mustis olekaan, mutta se on toista alentavaa käytöstä
Exä petti mua jatkuvasti ja se söi mun itsekunnioituksen kokonaan ja kauan meni että tajusin ettei vika ollukkaan mussa vaan exässä.

Ai viimeisin eksä vai?

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nii, nyt ollu aika paljon noita petin puolisoani juttuja ja tuli mieleen kuinka moni oikeasti haluaa tietää jos puoliso pettänyt?

Tietenkin, puolison hairahdus on vapaalippu vieraisiin.. ihan tasapuolisuuden nimessä.

En haluaisi tietää. Yksittäisistä tms, suhteesta kyllä.

Onko kaksi panemista saman ihmisen kanssa muutaman viikon sisällä muuten jo suhde teistä? Viestitelty on muutenkin toisen miehen kanssa. Enpäs tiedä miten tähän jouduin mutta morkkistakaan ei toisaalta ole. Suhde oman miehen kanssa on hyvä, seksi toimii jne..

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Nii, nyt ollu aika paljon noita petin puolisoani juttuja ja tuli mieleen kuinka moni oikeasti haluaa tietää jos puoliso pettänyt?

Mä toisaalta haluaisin, mutta melkein voin sanoa etten pystyisi elämään tiedon kanssa, joten toisaala olisi parempi etten tiedä. Jostain pitkästä suhteesta kyllä haluaisin tietää.

Jatkokysymys
Te ketkä ette halua sitä yksittästä kännihairahdusta tietää, haluaisitteko tietää silloin jos kyse olisi yhdestä suunnitellusta panosta?

Toisaalta haluaisin, toisaalta en.
En haluaisi sitä että joutuisin miettimään koko suhteeni puolisooni uusiksi. Kaikki mihin olisin uskonut ( rakkaus, läheisyys, välittäminen ) olisikin valhetta. En tiedä pystyisinkö antamaan anteeksi sitä miehelleni.

Yhteistyössä