No en häpeä.
Mutta tunnen myötähäpeää siitä, kun jonkun pitää toitottaa panemisiaan kaksplussalla :xmas:
Mutta tunnen myötähäpeää siitä, kun jonkun pitää toitottaa panemisiaan kaksplussalla :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja mitä sinuun tulee niin sulla ei pitäisi olla mitään syytä retostella sillä koska teet sitä toisen naisen miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ja ikää oli....:Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.
Peesi. Luuletko oikeesti että muita kiinnosta missä asennossa ja kuinka usein ja mitä päällä kun harrastat seksiä?
.
Alkuperäinen kirjoittaja yksin elijä:on jäänyt unholaan sellanan ku seksi elämä, pieniä muistikuvia on...vai oliko se seksielämää?????
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.
En häpeä, mut se on mun ja mun miehen välinen asia. En mä kavereillekkaan asiasta pahemmin puhu.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:En todellakaan![]()
Sehän on yks maailman parhaista asioista
Meiltä kyllä löytyy leluja ja fetissejä![]()
Makkarin seinällä roikkuu ruoskaa, silmälappuja ja kahleita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Ja ikää oli....:Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.
Peesi. Luuletko oikeesti että muita kiinnosta missä asennossa ja kuinka usein ja mitä päällä kun harrastat seksiä?
.
Pointti onkin että minä saan kertoa omasta elämästäni ne asiat täällä tuntemattomana mitkä haluan kertoa eikä se mitä muut niillä tiedoilla tekee vai tekeekö mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Ja ikää oli....:Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.
.
Pointti onkin että minä saan kertoa omasta elämästäni ne asiat täällä tuntemattomana mitkä haluan kertoa eikä se mitä muut niillä tiedoilla tekee vai tekeekö mitään![]()
Nyt olet Heila erehtynyt pahemman kerran. Jos kertoilet täällä sellaisia arkaluontoisia asioita, joista jonkun toisen voi pikkupaikkakunnalla tunnistaa, me puutumme asiaan.
Se ei todellakaan mene niin, että sinä saat kertoilla, koska sinä haluat.
Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yllävän monella on estoja kun ei kehtaa kertoo nussimisistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yllävän monella on estoja kun ei kehtaa kertoo nussimisistaan.
Näin minäkin asian otan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yllävän monella on estoja kun ei kehtaa kertoo nussimisistaan.
Näin minäkin asian otan![]()
Mut mitäs jos se meneekin niin, et siitä puhe mistä puute..![]()
Niin se sanalaskukin menee..
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Miks täällä jotkut saa tehdä tällasia avauksia,mut mä en. :/
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Miks täällä jotkut saa tehdä tällasia avauksia,mut mä en. :/