G:Häpeätkö seksielämääsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja mitä sinuun tulee niin sulla ei pitäisi olla mitään syytä retostella sillä koska teet sitä toisen naisen miehen kanssa.

No vähän samat ajatukset oli mullakin...

Olen kyllä ittekin ollut varatun miehen kanssa, mutta mä pidän suuni kiinni sellaisista asioista. En alkaisi kertomaan netissä miehen ammattia yms. varsinkaan jos asuu pienellä paikkakunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kasva aikuiseksi:
En häpeä mutta mulla ei ole tarvetta jakaa kaikkea palstalaisten kanssa.

Peesi. Luuletko oikeesti että muita kiinnosta missä asennossa ja kuinka usein ja mitä päällä kun harrastat seksiä?

...no ehkä sellasia joilla omatkaan ajatukset ei hirveen korkeelle lennä.

En häpeä millään muotoa. Se että se pysyy mieheni ja minun välisenä asiana, eikä leviä tällaisella palstalla, saa sen pysymäänkin ei-hävettävänä ja arvokkaana. Lähentää paria, kun tällainen elämän ihanin asia pysyy kahden keskisenä - toki keskenämme voimme seksielämästämme estoitta puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja ikää oli....:

Peesi. Luuletko oikeesti että muita kiinnosta missä asennossa ja kuinka usein ja mitä päällä kun harrastat seksiä?
.

Pointti onkin että minä saan kertoa omasta elämästäni ne asiat täällä tuntemattomana mitkä haluan kertoa eikä se mitä muut niillä tiedoilla tekee vai tekeekö mitään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja yksin elijä:
on jäänyt unholaan sellanan ku seksi elämä, pieniä muistikuvia on...vai oliko se seksielämää?????

sama juttu täälä, mies elää omaa elämäänsä vaikka samas taloudes eletäänki...toistaseks!!!

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
En todellakaan :p
Sehän on yks maailman parhaista asioista
Meiltä kyllä löytyy leluja ja fetissejä :p
Makkarin seinällä roikkuu ruoskaa, silmälappuja ja kahleita :D

Noi silmälaput vois olla Rukoilijasirkankin mieleen,sillähän oli niitä merkkari fetissejä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

.

Pointti onkin että minä saan kertoa omasta elämästäni ne asiat täällä tuntemattomana mitkä haluan kertoa eikä se mitä muut niillä tiedoilla tekee vai tekeekö mitään ;)

Nyt olet Heila erehtynyt pahemman kerran. Jos kertoilet täällä sellaisia arkaluontoisia asioita, joista jonkun toisen voi pikkupaikkakunnalla tunnistaa, me puutumme asiaan.
Se ei todellakaan mene niin, että sinä saat kertoilla, koska sinä haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

.

Nyt olet Heila erehtynyt pahemman kerran. Jos kertoilet täällä sellaisia arkaluontoisia asioita, joista jonkun toisen voi pikkupaikkakunnalla tunnistaa, me puutumme asiaan.
Se ei todellakaan mene niin, että sinä saat kertoilla, koska sinä haluat.

No ihan tuota en tarkoittanutkaan vaan juuri sitä että TUNTEMATTOMANA!!!!! :wave: Eli siis kun minua ei voida täältä tunnistaa niin ei varmasti seksikumppanianikaan =) En todellakaan pahalla kirjoita täällä mitään :wave:

näinpä.mutta mikäs siinä, toiset haluaa huomiota osakseen...jollei muuten sitä saa niin voi vaikka hehkuttaa miten hienoo paneskella varatun poliisisedän kanssa...
:whistle: