G: Harrastuksesi? Etenkin kotiäitinä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harrasteet vähissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harrasteet vähissä

Vieras
Millaisia harrastuksia teillä on? Etenkin kun olette/olitte kotiäitinä? Millainen perhe ja elämäntilanne muuten? Muuttuiko/vaihtuiko harrastukset jos elämäntilanne muuttui välillä?

Kotiäippänä pienille ja harrastuksena on 2x viikossa uiminen. Miehellä 2x viikossa lentopallo. Molemmat ollaan tyytyväisiä. Harrastanu jo vuosia uimista ja edelleen vaikka palaisin työelämään. :flower:

Mulla on kaksi lasta, 2v9kk ja 4 kk ikäiset ja harrastan enimmäkseen lukemista (kaunokirjallisuutta, tietokirjallisuutta ja sanomalehtiä). Politiikka kiinnostaa ja puoluetoimintaan olen lähdössä mukaan :)

Kotiäitinä ollessa ei ollut mitään harrastuksia. Nyt opiskelen, ja koira hankittiin viime keväänä, joten koiran kanssa menee lenkkeilyyn ja koulutukseen n. 10 tuntia viikossa.

Mä aion ratsastaa ja tanssia. Nyt en viitsi ratsastaa ja tanssin aloitan sitten kun kaverikin pääsee taas mukaan (pitkä tarina). Ai ja juu, moottoripyörät on parhaimpia, mutta miten mä lapsen siihen sovitan, se on vähän auki vielä...

Otan kotiäitiyden (siivous,pyykit,ruuanlaitto,ulkoilu lasten kans, jne) harrastuksena, heh.
luen paljon, maalaan,sisustan ym mitä voi lasten hoidon ohella/lasten kanssa tehdä kun jää hetki omaa aikaa.
Kodin ulkopuolista harrastusta ei ole, koska joku lapsista aina mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Palstalla notkuminen...harrastushan sekin :D

Tuon unohdin minäkin
a025.gif

Minulla on nyt kotiäitinä enemmän aikaa harrastuksilleni kuin töissä ollessani.
Lenkkeilen ( lasten kanssa) yleensä aamupäivisin, luen, käyn kuntosalilla, keväällä opiskelin salsan alkeet, välillä piirtelen. Myös palstailusta on näköjään tullut harrastus.
Meinasin unohtaa tästä kiinnostukseni historiaan, kuvataiteisiin sekä astronomiaan ( tosin sitä viimeisintä Tähden ja avaruus -lehteä en ole vieläkään saanut luetuksi). Ja virkkaus...

Yhteistyössä