G: Harrastuksesi

Soitan kitaraa, olen soittanut sitä kohta 20 vuotta :o
Piirrän ja maalaan, sitäkin on tehty pienestä pitäen.
Käyn kuntosalilla ja lenkillä.
Teen helmikoruja.
Moottoripyöräilisin jos olisi pyörä :D
 
Tällä hetkellä spinning ja juoksu :)
Kesällä varmaan lisään rullaluistelun listaan.

Musta tuntuu, että oon harrastanut noita aina; siis vaihtelevasti juoksua ja erilaisia jumppia eli en osaa vuosia sanoa.
 
Judoa noin 10 vuotta muistaakseni, nyt tauko kun olen raskaana..... Sitten joskus jatkan :)

Ja lenkillä käyn, viime vuonna kävin 10km reippaalla kävelyllä ehkä 4-5 kertaa viikossa mutta nyt on jäänyt... laiska :D pitäs kyllä käydä vähän useemmin.
 

Similar threads

V
Viestiä
13
Luettu
792
Aihe vapaa
vierailija
V
V
Viestiä
18
Luettu
1K
Ä
L
Viestiä
2
Luettu
226
Aihe vapaa
Rollolainen
R

Yhteistyössä