Soitan kitaraa, olen soittanut sitä kohta 20 vuotta
Piirrän ja maalaan, sitäkin on tehty pienestä pitäen.
Käyn kuntosalilla ja lenkillä.
Teen helmikoruja.
Moottoripyöräilisin jos olisi pyörä
Mä käyn tällä hetkellä hapkidossa 2krt/vko ja sitte kerran viikossa koitetaan käydä pesistä pelaamassa. Sitte pyrin käymää vähintää 3krt/vko pidemmällä vaunulenkillä.
Judoa noin 10 vuotta muistaakseni, nyt tauko kun olen raskaana..... Sitten joskus jatkan
Ja lenkillä käyn, viime vuonna kävin 10km reippaalla kävelyllä ehkä 4-5 kertaa viikossa mutta nyt on jäänyt... laiska pitäs kyllä käydä vähän useemmin.