G:Hulluimmat mieliteot raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työpaikallani tehtiin remonttia, seinän rappausta haistelin ja melkein olisi tehnyt mieli maistaakin... Samoin fläppitaulun spriitussit ja tuulilasinpesuneste. Kyllä tuntui ihan hullulta...

Sellainen kielileike!!Mä söin sitä ihan hulluna ja kaikki mun lempiruuat maistuivat aivan kamalalle! En kyennyt syömään grillattua ruokaa, makaronilaatikkoa enkä muitakaan herkkujani! Nykyään en voi syödä palaakaan tosta kielileikkeestä ja sen haju on kerrassaan kuvottava! :x

Jalopenot, ja molemmissa raskauksissa silloin kun en vielä edes tiennyt olevani raskaana, normaalisti en niistä välitä mutta alkuraskauksissa vedin joka aterialla (oli se mitä vaan) 20-30 jalopenoa..

Tässä toisessa raskaudessa kaljan tuoksu.. Ei tee mieli juoda, mutta nuuskuttelen ukon saunakaljoja kun hän sellaisia joskus ottaa.. Ukolla on hauskaa :D

Mulla tuli myös tossa viikko sitten ihan kamala himo multaan, siihen tuoksuun ja kieltämättä tuli halu päästä vähän maistamaankin. :laugh: :D
No, se meni ohi, tosin nyttenkin kun sitä mietin niin oikein tunnen sen ihanan tuoksun, täytyy ehkä käydä pussillinen ostamassa. :p

Mun mutsi himoitsi kanssa talojen seiniä, sitä raappausjuttua siitä.... Tiedä sitten että söikö paljonkin, kun musta tuli mikä tuli :whistle:

Esikoisen aikana vetelin tuttikarkkeja ja kuopuksen aikana pussin/kaksi päivässä eucamenthol-pastilleja... Rouskutellen vaan menemään.

Mä taas halusin ensimmäisellä kerralla ja nyt maksalaatikkoa ja lakritsaa ja salmiakkia ja tietty niitä ei saa syödä |O Jossain vaiheessa mulla on kummallakin kerralla ollut myös joku pakko saada limsaa ja hedelmäkarkkeja.

Nää nyt ei ole kummallisia, mutta kerron silti. Alkuraskaudessa jääkaappikylmät kasvikset, varsinkin paprika. Murot ja maito oli kans ihanaa, tavan maissihiutaleita, ei sokeria tai mitään ja päälle kylmää maitoa :p Keskiraskaudessa himoitsin piimää. Sitä piti saada vähintään litra päivään. Loppuraskaudessa söin pussin tai kaksi salmiakkia päivässä. Onneks ei ollu verenpainetta :whistle:

Mä pesin vessat joka päivä ainakin kerran sellasella sinisessä suihkepullossa olevalla kylppäritolulla kun se tuoksui NIIIIN hyvälle. Hammastahna oli ihanaa ja pesin hampaita usein. Ostettiin pojalle uus reppu, kun odotin toista, ja se haisi tosi ihanalle, painoin oikeen nenän kii siihen ja haistelin hartaasti.

popkorneja ja gefilus piimää! aivan ihana maku yhistelmä... piimää en ole sen jälkeen juonu, esikoinen kohta 4v.

hiiva haisi hyvältä, leivoin kuopuksen ootusaikana melkein joka päivä :D

Yhteistyössä