No hammaslääkärissä oon käyny viimeks 2001. Mutta hammashygienistillä käyn joka toinen tai kolmas vuosi. Ei ole kuulemma tarvetta käydä useammin. Olen aina ollut "huono" pesemään hampaitani, on tässä tullut mieleen että oisko hampaat pysyny sen takia niin hyvinä kun en ole niitä joka välissä hinkuttamassa. Ei ne pakenevat ikenet ole ainoa mitä liian usein tapahtuvasta hampaitten pesusta saattaa tulla. Olen myös kysellyt että haiseeko mun henki eikä se kuulemma haise. (mielipide siis ystäviltä ja puolisolta).
Poistun kyllä kotoa enkä ole mikään haiseva possu jota pitää karttaa. Kaikilla ei hiki haise tai ei hikoile. En ymmärrä tätä nykyään tapahtuvaa koko ajan itsensä pesemistä ja ylihygieenisyyttä ylipäätään. Te jotka käytte joka päivä kerran tai useammin suihkussa, käytättekö aina pesuainetta? Mitä sellaista tapahtuu esim. yöllä että jos illalla on käynyt suihkussa niin aamulla pitää taas käydä suihkussa? Paljonko teillä kuluu rasvoja?
Mites sitte mitä te ylipesijät syötte? Miten se kaikki sonta mitä lykkäätte kehoonne suun kautta? Eikö se vaikuta paljon enemmän kehoon ja sen toimintaan ja sitä myötä myös haisemiseen jne.