Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaan liittyen, piti kysyä aapeeltä että mistä se ilta palasi? Tuolla tyylillä ehkä iso äidin ja iso isän luota, kenties höyry junalla?mun ilta ei palannut vaan se siirtyi pikkuhiljaa yöksi
Kolestroliarvosi huutanevat hoosiannaa.No just kävin alepasta hakee miinus kuuskyt prossan alesta paistotuotteita. Yhen jonkun pitsa snäkin. Sit pari lihapasteijaa ja kinkkujuusto croisantin. Et jonkun noista kohta syön. Jälkkäriks ois munkkidonitsi![]()
Viimeks ku multa otettiin kaikki arvot. Ni kaikki oli perfect paitsi d vitsku oli hiukka alhainenKolestroliarvosi huutanevat hoosiannaa.
Minun on pitänyt karsia ruokavalioni askeettiseksi. Croissainteista voin vain unelmoida.Viimeks ku multa otettiin kaikki arvot. Ni kaikki oli perfect paitsi d vitsku oli hiukka alhainen
Häh miten muka sellanen croisantti voi olla nou nou?Minun on pitänyt karsia ruokavalioni askeettiseksi. Croissainteista voin vain unelmoida.