G: Iltapalasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Mulla jauhelihaperunasoselaatikkoa, jauhelihapihviä, nugettia, paistettua kananmunaa, kaalisalaattia, suolakurkkua, jalapenoa, ja juomaksi keltaista jaffaa ja maitoa :p

Olen tatuoitu jätkä!

Miksi olet niin äärettömän kiinnostunut toisten syömisistä, grilliruuista ja omien eväidesi mainostamisesta? Melkein jokainen aloituksesi, mikä ei koske käteenvetoa, on ruokagallup.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23097949:
Sullahan on kevyt iltapala.:xmas:

Mietin just samaa:DMut ei tää munkaan mikään kevyt oo...

Mä tulin tunti sitten hot yogasta ja oon syönyt siitä saakka;keittoa,kolme ruisleipää ja karkkia

[QUOTE="tööt";23097964]Miksi olet niin äärettömän kiinnostunut toisten syömisistä, grilliruuista ja omien eväidesi mainostamisesta? Melkein jokainen aloituksesi, mikä ei koske käteenvetoa, on ruokagallup.[/QUOTE]
Tärkeitä asioita elämässä.

Puhun mä paljo muustakin mutta nuo modet rajoittaa vähän :(
Ja se runkkaaminen ei oikeestaa nykyisin kiinnostaa vaan se on lähinnä sellainen tapa :p¤

[QUOTE="tööt";23097964]Miksi olet niin äärettömän kiinnostunut toisten syömisistä, grilliruuista ja omien eväidesi mainostamisesta? Melkein jokainen aloituksesi, mikä ei koske käteenvetoa, on ruokagallup.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23097979]Puhun mä paljo muustakin mutta nuo modet rajoittaa vähän :(
Ja se runkkaaminen ei oikeestaa nykyisin kiinnostaa vaan se on lähinnä sellainen tapa :p¤

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

siinähän sulle aihe seuraavaan aloitukseen. Miten spice up runkkaamisen? ;) :D

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23097937]Mulla jauhelihaperunasoselaatikkoa, jauhelihapihviä, nugettia, paistettua kananmunaa, kaalisalaattia, suolakurkkua, jalapenoa, ja juomaksi keltaista jaffaa ja maitoa :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä