g:Jos exän nyksä leikkaa lapsesi hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mi

Vieras
Siis exä ja nyxä tietää että vastustat lapsen hiusten leikkaamista ja silti leikkaa lapsen hiukset niin mitä mieltä olet?
Mielipiteitä puolesta ja vastaan? Saako niin tehdä ja saako suuttua?

Onhan toisellakin huoltajalla oikeus päättää lapsen hiustenleikkuunsta. Kyllä minä EXÄN NYKYISENÄolen leikannut lapsien hiukset kyselemättä miehen exältä. Jos hiukset roikkuu silmillä niin eikös se ole jonkun tehtää ne leikata. Oli se sitten kumpi tahansa huoltaja/kampaaja/exän nykyinen.

Mä haluan että kaikesta mun lapseeni liittyvästä keskustellaan mun kanssa. Mulla ei ole exiä,vain nyksä elikäs lasten isä ja kyllä meillä on tapana yhdessä sopia asiat ennen kuin mitään tehdään. Siis isommat kuten hiustenleikkuu yms.
Vaatisin sitä myös exältä mikäli sellainen olisi. Nyxästä puhumattakaan.

Niin mutta siis jos nämä ex ja nyx TIETÄVÄT aivan varmasti että lapsen äiti vastustaa lapsen hiusten leikkaamista niin saako silti leikata vaan koska haluaa niin tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun exä antoi meidän 14-vuotiaan tyttäremme ottaa tatuoinnin, ois mieluummin vetänyt sen vaikka kaljuksi :kieh:

Joo ja mielipiteitä tästä :attn: myös, siis saako tehdä lasta koskevia päätöksiä ilman että neuvottelee lähin kanssa?

Ja mun mielestä tämä on törkeää :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietin tossa et miksi pitäisi suuttua? Elämässä on paljon asioita joista voisi suuttua, mutta hiustenleikkuusta? Ei jymmärrä mä.

Siis jos joku siitä huolimatta että tietää sun vastustavan päättää leikata lapsesi hiukset siitä ei ole oikeutta pahastua?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin tossa et miksi pitäisi suuttua? Elämässä on paljon asioita joista voisi suuttua, mutta hiustenleikkuusta? Ei jymmärrä mä.

Siis jos joku siitä huolimatta että tietää sun vastustavan päättää leikata lapsesi hiukset siitä ei ole oikeutta pahastua?

et voi suuttua, koska isä on tasavertainen kasvattaja lapsellenne, kyllä säkin varmasti leikkaisit hiukset ilman entisen mielipidettä

Herranjestas ne on vaan hiuksia ajattelisin, mitkä kasvaa takaisin ja musta se kysymys kuuluu, mitä se lapsi haluaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun exä antoi meidän 14-vuotiaan tyttäremme ottaa tatuoinnin, ois mieluummin vetänyt sen vaikka kaljuksi :kieh:

Joo ja mielipiteitä tästä :attn: myös, siis saako tehdä lasta koskevia päätöksiä ilman että neuvottelee lähin kanssa?

Ja mun mielestä tämä on törkeää :o

On törkeää, kuka tatuoi alaikäiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kummallista, että täällä kysytään saako suuttua jostain. Jos ihminen suuttuu, niin se suuttuu. Oletteko te ihan tunteettomia ihmisiä? Kyllähän mistä vaan saa suuttua, jos se suututtaa.

Saa suuttua en sitä ole sanonut mutta kaikki ei suutu samanlaisista asioista.

Kummallista, että täällä kysytään saako suuttua jostain. Jos ihminen suuttuu, niin se suuttuu. Oletteko te ihan tunteettomia ihmisiä? Kyllähän mistä vaan saa suuttua, jos se suututtaa.

Samaa mieltä kanssasi. Ja lisään, miksi ne hiukset pitää leikata jos se toista niin kovasti harmittaa.

Saa suuttua en sitä ole sanonut mutta kaikki ei suutu samanlaisista asioista.

Miksi täällä sitten kysellään mistä muut suuttuu?

Yhteistyössä