G: Jos lapsi kuolisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Täysikuu:
Kirjoitin varmaan epäselvästi, tarkoitin mistäs tiesit että lapseni löytyi illalla kuolleena sängystä. Kyllä minäkin heti tiesin että kaikki ei ole nyt hyvin.
En halunnut uskoa että kuollut!

aivan kauheaa, en oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa sinulle, vaikka jotain tahtoisin sanoa. itku tuli heti lukiessani tekstiäsi. voimia sinne päin ja koita jaksaa, koskaan ei voi sanoa että ei minun kohdalleni tuollaista sattuisi, sitä kun ei voi tietää. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja itse elvytetty:
Kyllä itketti kun kaksosista toinen kuoli mopo-onnettomuudessa, just ripille päässeet.

Kyseinen kuolonuhri oli koulutoverini.. Ihmettelen miten kaksoissisar näyttää elävänkään niin normaalisti, voin vain ihaillaan hänen vahvuuttaan...

Piiaa jäivät kaipaamaan monet kaverit ja mm. hänen serkkunsa, joka on omalla luokallani... Hän on kanssa päässyt uskomattomalla tavalla yli serkkunsa kuolemasta.

Tämä "gallup" on jotain niin kamalaa, ala-arvoista, tyhmää ja julmaa ettei tätä ole voinut aloittaa kuin joku joka on elänyt pumpulissa ja joka ei osaa kuvitellakaan miltä oman lapsen menetys tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja itse elvytetty:
Kyllä itketti kun kaksosista toinen kuoli mopo-onnettomuudessa, just ripille päässeet.

Kyseinen kuolonuhri oli koulutoverini.. Ihmettelen miten kaksoissisar näyttää elävänkään niin normaalisti, voin vain ihaillaan hänen vahvuuttaan...

Piiaa jäivät kaipaamaan monet kaverit ja mm. hänen serkkunsa, joka on omalla luokallani... Hän on kanssa päässyt uskomattomalla tavalla yli serkkunsa kuolemasta.

Muistan tämän tapauksen. Sattui samalla paikkakunnalla, kun asun.. Tosi surullista :(

Alkuperäinen kirjoittaja apua mitä aiheita:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä en edes suostu ajattelemaan yhtäkään noista vaihtoehdoista :x

Peesi niin kovin tätä!!!!!!!!

peesaan.. ajattelin ihan samaa että en edes halua ajatella moista. lasta en ole menettänyt joten en voi tietääkkään kuinka kamalalta se tuntuu. varmaan niin kauhealta että tekisi mieli oksentaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No eihän tuollaista voi edes kysyä, kaikki vaihtoehdot ois aivan yhtä kauheita edes ajatella...

Mun mielestä taas ei todellakaan ole sama asia menettää lasta jonka kanssa on elänyt esim. 2 vuotta kuin et menettäisi sikiön raskausaikana.

Eli helpompaa jos menettää raskausaikana kuin et jos lapsensa kanssa olisi jo saanut elää.

ei näitä kuulu verrata, mun elämä meni pirstaleiksi kun vauvani kuoli synnytyksessä...MUUTENKIN AIVAN SAIRAS KETJU, KUKA TÄLLASTA KEKSII!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja apua mitä aiheita:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä en edes suostu ajattelemaan yhtäkään noista vaihtoehdoista :x

Peesi niin kovin tätä!!!!!!!!

peesaan.. ajattelin ihan samaa että en edes halua ajatella moista. lasta en ole menettänyt joten en voi tietääkkään kuinka kamalalta se tuntuu. varmaan niin kauhealta että tekisi mieli oksentaa!

sen verta vielä lisään.. olen joskus ajatellut miten kauheaa oman lapsen menettäminen olisi! jotain niin hirveää.. ei ikinä enään sitä oman lapsen tuoksua ei niitä sanoja niitä tekoja ei mitään. jos vauva syntyisi kuolleena se olisi kauheaa mutta silloin en ikinä tietäisi millainen hän olisi ollut. en olisi oppinut tuntemaan tuoksua, kuulemaan ääntä yms.. silloin sitä varmaan kaipaisi sitä että ei ole saanut tutustua.. molemmat yhtä kauheita ajateltavana.

Yhteistyössä