En kyllä muuttaisi mitään. Yleensä pyrin muutenkin ajattelemaan, että mennyt on mennyttä. Siihen ei voi enää palata eikä sitä voi muuttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä kun toistuvasti eri ketjuissa jankutat sitä miten huono itsetuntosi on, miten sinä olet hankala ja vajaavainen jne, miksi et pyri muuttamaan toimintaasi ja ajatusmallejasi? Miksi et hae apua noin vakavaan mustasukkaisuuteen ja epävarmuuteen?
Valitettavasti siitäkin huolimatta että tunnut olevan älykäs ja sydämellinen persoona, päällimmäisenä sinusta jää kuva sellaisesta hermoheikosta ja ahdistuneesta ruikuttajasta joka janoaa tulla kuulluksi ja nähdyksi. Eniten minua huolettaa kuinka kauan Data jaksaa kannatella sinun hermojesi raunioita vaikka taatusti hän sinulta paljon saa takaisinkin. Mutta oikeasti, miksi et voisi pikkuisen ryhdistäytyä? Vuosi on lyhyt aika parisuhteessa ja se menee helposti vielä sietäen tuollaista tasapainoilua ja toisen hyysäämistä ja pelastamista, mutta pitkässä juoksussa voi käydä hyvinkin raskaaksi.
Olet aikuinen ihminen, koeta edes kulkea pää pystyssä äläkä joka helvetin mutkassa nälvi itseäsi ja ole tuollainen raukka. Anteeksi.
Sinä kun toistuvasti eri ketjuissa jankutat sitä miten huono itsetuntosi on, miten sinä olet hankala ja vajaavainen jne, miksi et pyri muuttamaan toimintaasi ja ajatusmallejasi? Miksi et hae apua noin vakavaan mustasukkaisuuteen ja epävarmuuteen?
Valitettavasti siitäkin huolimatta että tunnut olevan älykäs ja sydämellinen persoona, päällimmäisenä sinusta jää kuva sellaisesta hermoheikosta ja ahdistuneesta ruikuttajasta joka janoaa tulla kuulluksi ja nähdyksi. Eniten minua huolettaa kuinka kauan Data jaksaa kannatella sinun hermojesi raunioita vaikka taatusti hän sinulta paljon saa takaisinkin. Mutta oikeasti, miksi et voisi pikkuisen ryhdistäytyä? Vuosi on lyhyt aika parisuhteessa ja se menee helposti vielä sietäen tuollaista tasapainoilua ja toisen hyysäämistä ja pelastamista, mutta pitkässä juoksussa voi käydä hyvinkin raskaaksi.
Olet aikuinen ihminen, koeta edes kulkea pää pystyssä äläkä joka helvetin mutkassa nälvi itseäsi ja ole tuollainen raukka. Anteeksi.
Mistä tiedät olenko hakenut vai en?
Mistä tiedät olenko hakenut vai en?
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28689211:Olen ehkä outo, mutta juuri tuosta piirteestä astrolabessa pidän. Ei kaikkien tarvitse olla niin uhkuvan itsevarmoja.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28689211:Olen ehkä outo, mutta juuri tuosta piirteestä astrolabessa pidän. Ei kaikkien tarvitse olla niin uhkuvan itsevarmoja.
Mä olen huomannut muutamassa vastentahtoisesti sinkkuna olevassa (nais)tuttavassa sen piirteen, että omien odotusten ja toisaalta omien edellytysten välillä on valtava ristiriita. Itseä pidetään niin erinomaisena ihmisenä, että ei kelpuuteta muita kuin korkeastikoulutettuja, yli 180-senttisiä, liikunnallisia, täysraittiita ja kulturelleja miehiä, jotka osaavat rakentaa itse omakotitalon ja keskustella samaan hengenvetoon sotienjälkeisestä modernismista kotimaisessa kirjallisuudessa. Itse ollaan kuitenkin aivan tavallisia pulliaisia, mutta sitä ei jostakin syystä ymmärretä. Valitettavan usein nämä naiset ovat jääneet sitten roikkumaan kiinni johonkin tuollaiseen alfaurokseen, jolla on kuitenkin jatkuva haku päälle samanlaisen alfanaaraan varalle. Sitten kun se alfanaaras löytyy - usein itseä reilusti nuorempien naisten joukosta - ollaan vihaisia tälle miehelle, että miksei se alkanutkaan mua. Eli seksi ja satunnainen yhteydenpito kelpasi niin kauan kuin rinnalle löytyi se todellinen rakkaus. Ulkoisia ihanteita kannattaisi hieman höllentää ja keskittyä niiden sijaan saamaan hyvää, tasa-arvoista kohtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28689244:Miksi sinulla on ylipäätään jaotella tuntemasi ihmiset sukupuolen mukaan? Jos tosiaan tunnet heidät "ihmisinä", miksi puhut heistä naisina? Puhut koko ajan naisista, et ystävistä, tuttavista, henkilöistä tms. Onko tarkoituksesi korostaa sukupuolien erilaisuutta vai haluatko tuoda ilmi, että he ovat sinun "kokemuksiasi"?
Koska olet sovinistinen muka-tunteellinen ja itserakas hupakko.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28689244:Miksi sinulla on ylipäätään jaotella tuntemasi ihmiset sukupuolen mukaan? Jos tosiaan tunnet heidät "ihmisinä", miksi puhut heistä naisina? Puhut koko ajan naisista, et ystävistä, tuttavista, henkilöistä tms. Onko tarkoituksesi korostaa sukupuolien erilaisuutta vai haluatko tuoda ilmi, että he ovat sinun "kokemuksiasi"?