[QUOTE="vieras";28687380]Jos olet nyt mielestäsi suhteessa Sen Oikean kanssa, ja sinulla on ollut seksikokemusta ennen häntä, miltä se kokemus tästä näkövinkkelistä näyttää? Olisiko tavallaan kannattanut odottaa vai oletko saanut aiemmista seksisuhteista jotain korvaamatonta (jotkut varmaan lapsia

)? Onko aiemmasta kokemuksesta nykyelämäntilanteessasi hyötyä vai haittaa? Miten se vaikuttaisi sinuun tai suhteeseenne jos olisit aloittanut nykyisen suhteesi neitsyenä?[/QUOTE]
...mä en oikeestaan muuta voi tehdä kuin olla kiitollinen niistä muutamista aikaisemmista seksikokemuksista sekä seurustelun- ja yhdessäolon aakkosista, mitä olen itselleni saanut ennen kuin tapasin mieheni, sillä nyt näiden kokemusteni johdosta tiedän mitä haluan, tiedän mihin kykenen ja tiedän, missä menee omat rajoitukseni.
Toki joukossa on myös niitä vähemmän kaivattuja kokemuksia mutta en osaa ajatella niitä väärinä kokemuksina, koska niistä niin paljon olen oppinut. Menneisyys on menneisyyttä, elettyä elämää ja hyvä niin. Nyt mennään tässä ja opitaan uutta tästäkin

. Miehelläni on myös oma aikaisempi elämänsä ollut seksisuhteineen, enkä osaa hänenkään edeltäviä kokemuksia karsastaa - päinvastoin! Ja toisaalta taas olemmehan me kaksi olleet tavallaan toisillemme kohdatessamme ne neitsyet, jotka matkamme edetessä olemme opetelleet tuntemaan ja tunnistamaan omat kehomme ja mieltymyksemme sekä kunnioittamaan ja vaalimaan niitä ja toisiamme

.
Tämä on yhtä suurta matkantekoa

.