K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä
Onpa itsekästä. Pääasia, että sinä saat kokea äitiyden ilon ja viis siitä, että lapset jäisivät ilman äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä
Onpa itsekästä. Pääasia, että sinä saat kokea äitiyden ilon ja viis siitä, että lapset jäisivät ilman äitiä.
Sittenhän kaikki kalmarit ja lohet ovat itsekkäitä.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä
Mun lähipiirini äiditön täyttää tänä vuonna 30 ja nämä kaksi isätöntä täyttävät 24 vuotta. Ja kyllä mä väittäisin, että he eivät pidä isäänsä/äitejään itsekkäinä sen vuoksi, että nämä ovat heille antaneet elämän. Toki voin illemmalla vielä ainakin tyttäreltänä asiaa kysyä, kunhan hän ilmestyy Skypeen.Alkuperäinen kirjoittaja :/:Onpa itsekästä. Pääasia, että sinä saat kokea äitiyden ilon ja viis siitä, että lapset jäisivät ilman äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja *****:En tekisi.
Mua äsyttää suunnattomasti yksi tuttu jolla on ms-tauti, istuu suurimman osan ajasta pyörätuolissa ja tarvitsee jarkuvasti muiden apua... kertoi tuossa olevansa raskaana. Vaikka tämä nainen ei varmaan tule kuolemaan vielä pitkään aikaan, niin ei kyllä pysty kunnolla lapsesta huolehtimaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:Alkuperäinen kirjoittaja *****:En tekisi.
Mua äsyttää suunnattomasti yksi tuttu jolla on ms-tauti, istuu suurimman osan ajasta pyörätuolissa ja tarvitsee jarkuvasti muiden apua... kertoi tuossa olevansa raskaana. Vaikka tämä nainen ei varmaan tule kuolemaan vielä pitkään aikaan, niin ei kyllä pysty kunnolla lapsesta huolehtimaan![]()
Ei ole sinnun asiasi ärsyyntyä tuosta. Kunnioita toisen elämää ja päätöstä. Et oikeasti tiedä toisen tilanteesta paljoakaan.